Цікаве за тиждень (9 липня). Новий ТРЦ в Ужгороді, зростання тарифів для бізнесу та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини комерційної нерухомості та девелопменту за тиждень, з 3 по 9 липня.

Перша черга ТРЦ Korona в Ужгороді відкриється до кінця 2023 року

До роботи над ТРЦ долучилась консалтингова компанія Colliers Ukraine, вона ж призначена ексклюзивним консультантом об’єкту.

Korona розташовується у історичному центрі Ужгорода, поміж найінтенсивніших потоків людей.

Проєкт має 3 поверхи, загальну площу 14 тис. кв і орендну 10,5 тис. кв. В ТРЦ буде представлено понад 75 мережевих міжнародних і національних операторів.

А коли збираються відкрити другу чергу проєкту, читайте в нашому матеріалі.

Як ритейлери та виробники реагують на зростання тарифів

Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сферах енергетики й комунальних послуг (НКРЕКП) підвищила граничні ціни на електроенергію для бізнесу.

Це значно вплине на роботу українських виробників та ритейлерів, зокрема голова наглядової ради компанії "Молочний Альянс" Сергій Вовченко зазначає, що підвищення цін позначиться негативно на виробництві і компанія буде змушена підняти ціни на продукцію, приблизно на 5%.

А власник компанії-виробника заморожених напівфабрикатів "Три ведмеді" Дмитро Ушмаєв налаштований ще більш песимістично. На його думку, підвищення цін на електроенергію значно зменшуватиме ефективність бізнесу, наближаючи прибутковість виробника до нуля.

Але підіймати ціни компанії буде майже неможливо, оскільки продукція виробника подекуди вже дорожче польської, а споживачі серйозно збідніли. А як на такий крок держави реагуватимуть ритейлери, читайте в матеріалі.

Що є доречним, а що неприйнятним у рекламі брендів під час війни

Дослідницька компанія Gradus Research спеціально до Українського маркетинг-форуму провела дослідження і з’ясувала, що є доречним, а що неприйнятним у комунікації брендів та рекламі під час війни.

Проєкт складається із трьох досліджень, по-перше Gradus Research протестував 150 роликів брендів, які демонстрували в українських каналах комунікації від початку повномасштабного вторгнення, на вибірці понад 5000 людей.

Також компанія провела дослідження серед маркетинг-директорів (CMO): кількісне опитування та глибинні інтерв’ю.

У дослідженні розглядалось шість найбільш поширених контекстів у рекламі, яка була створена після початку широкомасштабної війни. Вони були розподілені за результатами опитувань на три групи: доречні, прийнятні, і небезпечні для комунікації.

Українська Рада Торгових Центрів пропонує найцікавіше з дослідження у своєму матеріалі.

Співвласник “Планета Кіно” Дмитро Деркач прокоментував можливу відмову від українського дубляжу

Володимир Зеленський подав у Верховну Раду законопроєкт про статус англійської мови в Україні, який передбачає відмову від дублювання фільмів українською в кінотеатрах до 2027 року.

Співвласник мережі кінотеатрів “Планета Кіно” Дмитро Деркач назвав його ударом по кінотеатрах і запевнив, що це вдарить і по суміжних бізнесах.

Деркач нагадав, що кінотеатри працюють майже без прибутку з часів коронавірусу. За його словами, для подальшої м’якої українізації дуже важливим є показ фільмів у якісному українському дубляжі.

Лариса Євтушенко, ТЦ Piramida: про план реконструкції, орендарів, благодійність та інше

Комерційна директорка столичного ТЦ Piramida Лариса Євтушенко у ексклюзивному інтерв’ю Українській Раді Торгових Центрів розповіла про ротацію орендарів, нульову вакантність та плани з реконструкції.

Зокрема, за словами спікерки, всі орендарі торговельного центру відновили роботу влітку 2022 року, а відвідуваність наблизилася до довоєнних показників, але все ж варіюється в залежності від ситуації в Києві.

Повне інтерв'ю Лариси Євтушенко читайте в нашому матеріалі.