Цікаве за тиждень (9 квітня). 10 років Lubava, остаточний вихід Inditex з рф та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини у сфері комерційної нерухомості за тиждень, з 3 по 9 квітня і розповідає вам.

Inditex продає російський бізнес

Іспанська група нарешті отримала остаточний дозвіл на продаж російського бізнесу компанії Daher з Об’єднаних Арабських Еміратів.

Сума угоди компаній не розголошується, але зазначається, що договір передбачає можливість повернення Inditex на російський ринок, якщо корпорація змінить своє рішення.

В ньому вказано, що якщо у майбутньому Inditex захоче повернутися в рф, є можливість зробити це через франшизу.

Підписання планувалося місяцями, ще однією умовою продажу є те, що Daher працюватиме в росії під власними брендами. Тобто Zara стане Maag, Pull & Bear працюватиме під вивіскою DUB, Stradivarius називатиметься Vilet, а Bershka змінить назву на Ecru.

47% українців намагаються економити

Аудиторська компанія Deloitte провела дослідження споживацької поведінки українців і з’ясувала, що 47% українців почали витрачати менше майже в усіх категоріях і робити покупки рідше, а 58% опитуваних купують їжу, як стратегічний запас.

Найменше люди заощаджують на купівлі лікарських засобів, дитячих товарів та товарів подвійного призначення, а от зекономити намагаються на алкогольній продукції, косметиці та одягу.

Також дослідження виявило, що 86% респондентів менше відвідують кінотеатри та концерти, 81% економить на відвідуванні спорт-клубів та басейнів, а 79% рідше відвідують бари та ресторани.

Але навіть попри тотальну економію, 35% українців готові купувати товари по вищій ціні у тих компаній, які підтримують ЗСУ або постраждалих від війни співвітчизників.

Дохід українських рітейлерів за 2022 рік

Міністерство цифрової трансформації та Державна служба статистики підрахували, які доходи отримали найбільші українські рітейлери протягом минулого року.

Згідно з даними, майже в усіх виторг знизився з об’єктивних причин. Найбільше падіння зафіксували у MetroC&C. У цього рітейлера дохід впав майже на 22% за минулий рік.

А от зростання відзначили "Фора", "Велика кишеня" і "Таврія В". Лідером серед рітейлерів залишився "АТБ-маркет", його виторг майже не змінився і становить 148,3 млрд грн.

При цьому чистий прибуток компанії скоротився майже втричі, порівняно з довоєнним 2021 роком.

У 2022-му показник склав 2,811 млрд грн, що майже втричі менше в порівнянні з 2021 роком (8,32 млрд грн).

ТРЦ Lubava 10 років на ринку

5 квітня черкаський ТРЦ Lubava відзначив 10 років своєї роботи.

Незважаючи на важкий для України час, ТРЦ практично не зачинявся, хоча перед працівниками комплексу стояло багато викликів.

Потрібно було заново налагодити роботу з орендарями, вирішити питання з регулярними відключеннями електроенергії, вміти швидко і безпечно евакуювати відвідувачів під час повітряних тривог, тощо.

Наразі об’єкт працює досить стабільно, вільних місць для нових орендарів практично немає, усі магазини, крім компанії Inditex, працюють.

Відвідуваність Lubava становить 80-85% від довоєнної.

За 10 років торговельний центр Lubava був і залишається улюбленим місцем шопінгу та відпочинку мешканців Черкас. Ми дуже пишаємось тим, що нам вдалося зробити такий важливий для міста community center та підтримувати цікавість до нього з боку містян протягом 10 років. Ми робимо усе, щоб наш торговельний центр і зараз, незважаючи на важкі часи, залишався центром міського життя. Цієї зими ми стали центром незламності у ТРЦ Lubava прямому сенсі. У той час, коли у всьому місті було темно, у нас було світло та тепло. Ми й у майбутньому будемо робити все, щоб Lubava залишалася зручним, цікавим, атмосферним місцем для наших відвідувачів, - сказав президент девелоперської компанії Budhouse Group Анатолій Шкрібляк.

У Києві відкрився перший у світі офлайн-магазин EcoFlow

У столиці відкрився перший в Україні та навіть в усьому світі “фізичний” магазин бренду EcoFlow.

Співзасновник компанії DroneUA (ексклюзивний дистриб'ютор Ecoflow в Україні) Валерій Яковенко розповів, що тепер Київ можна називати “столицею енергонезалежності світу”.

Читайте також: “Епіцентр” відкриває оновлений ТЦ у Івано-Франківську

EcoFlow store працює у тестовому режимі, за адресою Васильківська, 129. Урочисте відкриття відбулося 5 квітня. Під час нього бренд-менеджер EcoFlow в Україні Сергій Силін розповів, що компанія планує відкрити ще 5-7 магазинів протягом двох років.

За словами Яковенка, торгові точки є не лише шоурумами, а і пунктами сервісного обслуговування.