Цікаве за тиждень (4 лютого). Новий ТРЦ у Запоріжжі, ритейлери у тендерах Міноборони та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 29 січня по 4 лютого.

ФДМУ запустив процедуру приватизації держчастки ТРЦ Ocean Plaza

Фонд державного майна почав формувати аукціонну комісію для визначення умов та стартової ціни державної частки київського ТРЦ Ocean Plaza, повідомив голова ФДМУ Віталій Коваль у п'ятницю, 2 лютого.

Після формування комісії та визначення умов вони будуть внесені на затвердження Кабінету Міністрів України.

Наразі Фонд очікує від ТОВ "Інвестиційний союз "Либідь", яка є власником ТРЦ Ocean Plaza, надання пакета документів про фінансово-майновий стан товариства. Ця інформація необхідна для формування віртуальної кімнати даних, де потенційні інвестори зможуть ознайомитися з достовірними та детальними відомостями про виставлений актив, - пояснив Коваль.

Також від ТОВ "Інвестиційний союз "Либідь" до кінця лютого 2024 року очікують фінансову звітність за минулий рік.

Турецький аналог Amazon готується вийти на український ринок

Найближчим часом на український ринок планує вийти турецька компанія Trendyol Group.

Це маркетплейс, що спеціалізується у сфері моди та роздрібної торгівлі, пояснили у Міністерстві економіки України.

Турецькі компанії готові інвестувати в Україну вже зараз, не чекаючи закінчення війни. Їх цікавить не тільки високотехнологічний сектор та оборонна промисловість, які високими темпами розвиваються під час війни, а й співробітництво у сфері легкої промисловості та виробництва модних речей, - відзначили у відомстві.

Про вихід на український ринок говорили під час зустрічі міністерки економіки України Юлії Свириденко із технічним директором та співвласником компанії Baykar Defence Сальчуком Байрактаром та президентом компанії Trendyol Group Четіном Чагаляном.

Детальніше про те, що таке Trendyol Group, розповідаємо в матеріалі.

Торгівля та будівництво різко погіршили оцінку перспектив

У січні 2024 року український бізнес погіршив оцінки результатів та перспектив діяльності.

Про це свідчить індекс очікувань ділової активності, який знизився до 41,0 пункту з 45,7 у грудні 2023 року, повідомляє Нацбанк.

Підприємства торгівлі другий місяць поспіль заявили про очікування погіршення своїх економічних результатів на тлі подорожчання імпорту через блокування західних кордонів. На песимізм цих компаній також впливають високі ціни на пальне та сповільнення попиту.

Через сукупність факторів секторальний індекс у січні різко знизився до 38,9 пунктів з 46,9 у грудні.

Вже четвертий місяць поспіль найпесимістичніший прогноз дають підприємства будівництва. На це впливають інтенсивні бойові дії, дефіцит кваліфікованих кадрів та сезонний фактор. У перший місяць 2024 року індекс становив 31,9 пунктів (у грудні – 42,1).

Що стало причиною таких негативних очікувань бізнесу, розповідаємо тут.

У Запоріжжі почали будівництво нового ТРЦ OST park

За повідомленнями місцевих ЗМІ, об’єкт розташований поруч з ТРЦ “Аврора”, який наразі не працює через пошкодження внаслідок ракетного обстрілу. Раніше там також працював супермаркет VARUS.

Зазначається, що особливість нового ТРЦ полягатиме в його унікальній структурі, адже цілих три перших поверхи будуть призначені для парковки автомобілів. Наступні два поверхи вміщатимуть торговельні та розважальні заклади.

Запуск проєкту відбуватиметься у цілих чотири етапи, коли їх очікувати, читайте в нашому матеріалі.

Міноборони покликало продуктових ритейлерів на тендери для ЗСУ

Міністерство оборони запросило мережі супермаркетів до участі у тендерах ДП "Державний оператор тилу" (ДОТ) на постачання харчів для ЗСУ.

Нова система закупівель продуктів запрацює з 1 квітня, її вже репрезентували представникам 12 роздрібних мереж.

Читайте також: Від Луцьку до Філадельфії. Як українська мережа “Галя Балувана” завойовує світ

Постачання від мережевих ритейлерів має стати одним з елементів цієї системи, яка також передбачає прямі поставки від виробників та залучення професійних логістичних партнерів.

Мета запропонованої моделі - "залучити чесний бізнес до безперервного та якісного харчування бійців", пояснюють у Міноборони, детальніше - в матеріалі.