Цікаве за тиждень (26 січня). Відновлення ритейлу, пошкодження ТЦ у Покровську та інше
Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 20 по 26 січня.
Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) знову зріс у грудні 2024
Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) в грудні 2024 року збільшився на 0,1 пункт та становить 29,8 пунктів. Це один з найвищих показників Індексу минулого року та з початку повномасштабного вторгнення рф на територію України.
Значення RWBI рік тому, в грудні 2023-го, становило 27,1 пунктів.
Таким чином, середньомісячний показник RWBI за 2024 р. становить 29,2 пункти.
Відзначаємо продовження тенденції поступового відновлення ринку торговельної нерухомості України після початку повномасштабної війни, втім про повернення до довоєнних значень на тлі значного відтоку населення за кордон ще говорити зарано.
У Покровську внаслідок обстрілу повністю згорів ТЦ Bulvar
У місті Покровськ Донецької області внаслідок ворожого обстрілу армії рф згорів торговельний центр Bulvar.
Внаслідок обстрілу 20 січня найбільше постраждали центральні райони міста. Пожежа охопила кілька житлових будинків та ТЦ Bulvar. Як видно на кадрах, торговельний центр повністю вигорів з середини, фасадна частина також зруйнована.
Під ворожий вогонь також потрапив район, де розташований місцевий пункт швидкої допомоги, що ускладнило роботу медиків.
Місцеві жителі повідомляють про значні руйнування, деякі будинки залишились без електрики та водопостачання. Інформація про загиблих, на щастя, не надходила.
Хмельницький ТРЦ “Оазис” став членом Української Ради Торгових Центрів
Провідний ТРЦ Хмельницького "Оазис" офіційно доєднався до Української Ради Торгових Центрів.
Найбільший торговельно-розважальний центр міста загальною площею понад 30 тис. м кв працює з 2008 року. На трьох рівнях торговельної галереї європейського зразка представлені більше 150 магазинів та відділів, як монобрендових, так і мережевих ритейлерів.
Щодня ТРЦ відвідує понад 15 тисяч осіб, окрім бутиків, у "Оазисі" працює багатозальний кінотеатр Multiplex та низка закладів харчування різного формату.
Продуктовим якорем "Оазису" є супермаркет "Сільпо". Втім, ТРЦ постійно працює над вдосконаленням tenant-mix. Так, вже у січні відвідувачів зустріне новий фітнес-центр "X-Sport", площею понад 1000 кв.м.
Також вже навесні 2025-го року мережа магазинів чоловічого одягу, взуття та аксесуарів SCANDAL відчинить двері свого першого магазину у Хмельницькому.
Мережа EVA розглядає придбання складського комплексу під Києвом у Dragon Capital
Антимонопольний комітет України (АМКУ) дозволив компанії ТОВ "Руш", власниками якої є Руслан Шостак і Валерій Кіптик, придбати логістичний комплекс "СК Омега-1 Логістик" у Dragon Capital Томаша Фіали.
Пізніше у ТОВ "Руш" зазначили, що лише розглядають придбання цього комплексу: "Однак остаточне рішення щодо придбання корпоративних прав менеджментом компанії ще не прийнято і залежатиме від результатів подальшого аналізу, ретельного вивчення всіх аспектів потенційно можливої угоди, переговорів".
"СК Омега-1 Логістик" володіє складським комплексом у Броварах на Обʼїзній дорозі, 8 на Київщині.
У 2017 році АМКУ дозволив дочірнім компаніям Dragon Capital "СК Омега-1 Логістик" і "СК Омега-2 Логістик" придбати активи "Альфа-Банку" у вигляді будівель складських комплексів, які належали логістичному оператору "УВК Україна", зокрема і зазначений комплекс у Броварах.
Маркетинг ТРЦ під час війни (частина 1)
Маркетинг є основою грамотного залучення відвідувачів до ТРЦ і одночасно - дуже болючим питанням під час повномасштабної війни.
Українська Рада Торгових Центрів вирішила запитати у спеціалістів з провідних девелоперських компаній країни, чи змінили вони свою маркетинг стратегію з початком війни, як вона трансформувалася до сьогодні, тощо.
Читайте також: Pizza day, “Галя Балувана” та інші: лідери за відкриттями закладів у 2024 році (дослідження)
Втім, ми отримали настільки обширні та грунтовні відповіді від великих українських компаній, що вирішили розділити їх на три великих частини. Представляємо перший матетіал з серії статей про маркетинг ТРЦ під час повномасштабного вторгнення і його головне питання: “Чи змінилася кардинально маркетинг-стратегія ТРЦ з початком повномасштабного вторгнення?”.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації