Цікаве за тиждень (21 квітня). Новий ТЦ в Одесі, Express-формат “Епіцентра” та інше
Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 15 по 21 квітня.
Ритейлери доєдналися до програми Мінекономіки “Зроблено в Україні”
Міністерство економіки України офіційно оголосило про старт нової програми "Усі в плюсі, коли зроблено в Україні".
В межах ініціативи українців закликають купувати товари з логотипом "Зроблено в Україні", що тепер доступний для вільного використання виробниками, а виробників — маркувати свою продукцію цим логотипом.
У прес-службі Мінекономіки додали, що до кампанії вже долучилися найбільші мережі супермаркетів країни: Сільпо, АТБ, Novus, Varus та Ашан. Ритейлери на своїх рекламних майданчиках закликають покупців звертати увагу на країну-виробника та обирати саме вітчизняні товари.
Тим часом десятки брендів вже працюють над тим, щоб їхня продукція з новим маркуванням найближчим часом опинилася на полицях.
Inditex повернувся у ще два міста України
У п'ятницю, 19 квітня, іспанська фешн група повернулася одразу в два українських міста - Черкаси та Вінницю. Так, у черкаському ТРЦ Lubava та вінницькому ТРЦ Sky Park відновили роботу магазини Stradivarius і Pull&Bear.
Зачиненим залишається магазин Bershka, ймовірно, його відкриття відбудеться найближчим часом до кінця весни.
Магазини Inditex у Черкасах та Вінниці були зачинені з початку повномасштабного вторгнення, як і по всій Україні. Перед цим іспанський ритейлер відновив роботу у Львові, а першою у списку була столиця. Більше фото з відкриття дивіться в матеріалі.
Торговий дефіцит України сягнув 3,2 млрд дол за перші місяці 2024 року
Негативне сальдо зовнішньої торгівлі товарами України сягнуло 3,2 млрд дол за перші два місяці 2024 року.
Так, протягом січня-лютого експорт товарів з країни становив 6,81 млрд дол або 105% порівняно з тим же періодом минулого року. Натомість імпорт сягнув 10,038 млрд дол, або 98,6%. Відповідно, негативне сальдо за зазначений період становило 3,226 млрд дол.
Минулого року, у аналогічний період сальдо зовнішньої торгівлі також було негативним і становило 3,689 млрд дол. Зовнішньоторговельні операції проводились із партнерами з 201 країни.
Найбільше з України експортували товарів до Польщі (на 992 млн дол.), Іспанії (813 млн дол.) та Китаю (на 789 млн дол.).
Цікаво, що Польща завозила в Україну набагато більше, ніж отримувала з нашого боку, країна увійшла у топ-імпортерів на другому місці з показником 1,6 млрд дол.
У одеській Аркадії відкрився новий ТЦ “Родос”
У одеській Аркадії відкрився новий торговельний комплекс “Родос”. Він займає перші два нижні поверхи однойменного житлового комплексу, площа ТЦ становить 7500 квадратних метрів і розрахований він на 40 магазинів.
У будівельній компанії “Гефест” кажуть, що це перший з трьох запланованих торговельних центрів, які хоче відкрити девелопер.
Частина орендарів вже відчинила свої двері для відвідувачів, частина — закінчує ремонт і монтаж торгового обладнання.
У “Родос” представлений супермаркет мережі "Копійка" в оновленому “преміум” форматі з AlaMesa Cafe, де можна випити кави і перекусити. Також прямо в магазині розташовані кулінарний і кондитерський цехи, і міні-пекарня.
“Епіцентр” запустив мережу маленьких магазинів Express
Мережа ТЦ “Епіцентр” у березні 2024 року запустила у Києві та Львові новий формат магазинів – Express. У них ритейлер продає як непродовольчі товари, так і продукти харчування з напоями, а от традиційних будматеріалів у цих точках немає.
Наразі група відкрила три невеликі магазини в новому форматі, два у столиці і один у Львові. Також компанія відкрила дві вакансії в "Епіцентр Express" у Рівному.
Площа магазинів – 300–350 кв. м, у них представлені продукти харчування, побутова хімія, дитячі товари, канцелярія, зоотовари та декор, можна взяти каву з собою. Ціни у «Епіцентр Express» та онлайн-магазині ритейлера однакові.
Читайте також: Автограф Генрі Форда, гітара Metallica, футболка Ліонеля Мессі чи окуляри з фільму “Матриця: Революції”. Де можна все це придбати?
На думку СЕО мережі "Аврора" Тараса Панасенко, метою запуску такого формата може бути вихід на ті ринки, де “Епіцентр” раніше не міг дістати своїх потенційних клієнтів форматом гіпермаркета.
Детальніше про очікування експертів від нового формату, читайте в нашому матеріалі.