Цікаве за тиждень (2 березня). “Чорноморка” в ТРЦ, перші заводи “Епіцентру” та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 24 лютого по 2 березня.

Володимир Матвійчук виходить з бізнесу “Галя Балувана” – деталі

Співзасновник мережі магазинів напівфабрикатів "Галя Балувана" Володимир Матвійчук ухвалив рішення вийти з компанії.

Він пояснив, що йому стало складно розвивати мережу.

Від співзасновниці бренду Алли Теліги прийшла пропозиція, і я переуступив бренд, – сказав Матвійчук.

Підприємець залишає під своїм управлінням лише власні 13 магазинів і основний фокус діяльності тепер зосередить на розвитку інших торгових марок: MultiCook, Gabar та MultiBar.

Нагадаємо, історія мережі розпочалася у 2018 році, з відкриття невеликого магазину "Галя Балувана" в Луцьку. Мережу заснували місцеві підприємці: Володимир та Вікторія Матвійчуки та Олександр і Алла Теліги.

Вперше у ТРЦ: мережа “Чорноморка” відкрила ресторан у столичному Respublika Park (фото)

Популярна мережа рибних ресторанів "Чорноморка" відкрила свій перший заклад у торговельно-розважальному центрі Respublika Park 21 лютого.

Про це повідомили УРТЦ у пресслужбі ТРЦ.

У новому ресторані збережено фірмовий формат та меню, що принесли успіх мережі. Гості можуть скуштувати усі свої улюблені страви - форшмак по-одеськи, смажену барабулю, і, звичайно, рибну юшку.

Ресторан приймає гостей у звичному для мережі режимі роботи та пропонує повне меню, включаючи доставку.

Станом на початок 2025 року мережа налічує вже 38 закладів у п'яти країнах. За оцінкою Forbes Ukraine, у 2023 році виторг компанії перевищив 500 млн гривень.

Конкуренція між ТРЦ у Києві зростатиме через збільшення кількості торговельних площ

Оборот роздрібної торгівлі Києва цього року може сягнути понад 458 млн доларів, вважають експерти компанії UTG.

За розрахунками аналітиків, з урахуванням поточного рівня доходів населення платоспроможний попит здатний забезпечити успішне функціонування для 2 313 033 м кв торговельних площ, тоді як на січень 2025 вже функціонують 2 457 010 м кв.

На ринку різко посилюватиметься конкуренція, адже на 2025 – 2027 роки анонсовано до відкриття низку нових ТРЦ у столиці, зокрема White Lines, Ocean Mall, BalticSky та інші.

Запуск в експлуатацію задекларованих проектів збільшить профіцит торгових площ та спричинить подальший перерозподіл споживчих потоків між об’єктами, зростання вакантності та корекцію ставок оренди у бік зниження. За існуючого рівня доходів і витрат населення рівень вакантності може досягнути 17,0% вже у 2025 році, - вважають в UTG.

Власники торговельної нерухомості будуть змушені звертати все більше уваги на модернізацію, редевелопмент та реконцепцію своїх об’єктів.

“Епіцентр” почав будівництво перших заводів у своєму індустріальному парку

“Епіцентр” на території найбільшого індустріального парку України “Поділля-Городок”, що у місті Городок Хмельницької області, розпочав будівництво перших двох підприємств.

В рамках проєкту буде збудовано 4 агропереробні заводи та 2 електростанції.

На території майбутніх підприємств з виробництва олії та біоетанолу вже закріплено палі фундаменту, а наступним етапом буде зведення промислових будівель. Обладнання для двох заводів вже закуплене і перебуває на стадії виробництва.

Інвестор проєкту – компанія "Епіцентр К", співвласником якої є Олександр Герега, що родом із Городка.

Детальніше про будівництво - у матеріалі.

Юлія Томусяк, Famo, Pinky: про розширення мережі, власне виробництво, плани на 2025 рік та інше

Мережа магазинів Famo є однією з найдинамічніших серед українських фешн-ритейлерів. Магазини в топових ТРЦ, запуск власного швейного виробництва під час повномасштабної війни та новий, амбітний проєкт - дочірня мережа Pinky, що спеціалізується на косметиці та аксесуарах.

В ексклюзивному інтерв'ю Українській Раді Торгових Центрів СЕО та засновниця мереж Famo та Pinky Юлія Томусяк розповіла, як компанії вдається не лише триматися на плаву, але й розвиватися, чи відрізняється робота в різних регіонах країни та які плани ритейлер має на 2025 рік.

Читайте також: Sinsay відкриє нові магазини у західних регіонах України в березні 2025 року – перелік

Наразі Famo та Pinky - це мережа з 48 магазинів, з яких 4 це Pinky. У лютому відбудеться відкриття ще трьох магазини Famo, а в березні двох локацій Pinky. Відкриття та реновації старих магазинів заплановано вже до травня.