Цікаве за тиждень (16 лютого). День закоханих у ТРЦ, маркетинг під час війни та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 10 по 16 лютого.

Провокативні, яскраві та стильні: фотозони українських ТРЦ до Дня закоханих 2025

День закоханих або День святого Валентина добре прижився в Україні за кілька десятиріч. Свято хоча й має історично-релігійне підґрунтя, для українців це радше гарна нагода сказати про свої почуття та провести романтичний вечір.

Так чи інакше, усі ресторани на 14 лютого заброньовані заздалегідь, а на ковзанках та інших розважальних локаціях - черги. Популярним місцем для відпочинку на День закоханих завжди залишаються ТРЦ, адже це можливість розважитися, повечеряти та придбати щось за раз.

Українські ТРЦ ретельно готуються до цього дня, аби стати максимально привабливим для відвідувачів місцем. Українська Рада Торгових Центрів зібрала найкрасивіші декорації торговельних центрів 2025 року з різних міст і представляє у цьому матеріалі.

Як працювати максимально етично, але ефективно. Маркетинг ТРЦ під час війни (частина 3)

Маркетинг є основою грамотного залучення відвідувачів до ТРЦ і одночасно - дуже тонким питанням під час повномасштабної війни.

Українська Рада Торгових Центрів запитала у спеціалістів з провідних девелоперських компаній країни, чи змінили вони свою маркетинг стратегію з початком війни, як вона трансформувалася до сьогодні, тощо.

Втім, ми отримали настільки обширні та ґрунтовні відповіді від великих українських компаній, що вирішили розділити їх на три великих частини. Тема першої частини: “Чи змінились стратегії девелоперів з початком вторгнення?”. У другій частині спікери відповідали на запитання: “Як трансформувалася маркетинг стратегія ТРЦ з 2022 року і по сьогодні? Як це впливає на відвідуваність?”.

Наостанок ми вирішили запитати експертів, “Як працювати з цим питанням максимально правильно та етично, але при цьому ефективно” і попросили дати особливу пораду.

*До третьої частини вирішила долучитися ще одна важлива експертка - маркетинг директорка столичного ТРЦ Respublika Park Зоряна Солтан.

Нові фіскальні чеки з 1 березня: що зміниться для бізнесу

З 1 березня 2025 року підприємства, що надають послуги з виконання платіжних операцій, повинні видавати фіскальні чеки за новою формою та змістом. Зміни внесені наказом Міністерства фінансів України.

Виключено такі реквізити:

  • номер ID-картки;
  • підпис касира;
  • підпис держателя електронного платіжного засобу.

Додано нові реквізити:

  • засіб оплати;
  • валюта розрахунку;
  • реквізити паспорта покупця при купівлі алкоголю та тютюнових виробів у магазинах безмитної торгівлі;
  • розширений вміст QR-коду для перевірки чека в Системі обліку РРО;
  • код автентифікації повідомлення (MAC) для РРО;
  • вага одиниці тютюнового виробу (для сигарил, тютюну та наборів), кількість тютюнових виробів у пачці, а також міцність та об’єм алкогольних напоїв у літрах (для duty-free магазинів);
  • сума решти.

До 1 березня 2025 року можна використовувати старі форми чеків на програмних РРО та касових апаратах, що зареєстровані у Держреєстрі РРО.

ТРЦ “Дафі” у Дніпрі розширюється власним ритейл-містечком

Компанія ТОВ БІК "Дафі", власник двох проєктів торговельно-розважальних центрів у Дніпрі та Харкові, анонсує подальше розширення ТРЦ у Дніпрі.

Загальна площа торговельного центру, яка наразі становить 20 тис. кв.м, збільшиться на 350 квадратних метрів за рахунок відкриття окремо розташованих павільйонів формату street retail на прилеглій території, розповіли УРТЦ представники об’єкту.

Мета цього розширення — надати відвідувачам більше варіантів для отримання послуг, шопінгу та відпочинку. Галерея окремо розміщених павільйонів формує унікальне ритейл-містечко навколо ТРЦ. Кожен магазин у павільйонах має власний вхід з вулиці, індивідуальну вивіску та працює самостійно. Водночас усі орендарі ритейл-містечка "Дафі" інтегровані в єдиний торговий простір, що забезпечує цілісність шопінг-досвіду.

Як виглядає ритейл-містечко та які подальші плани ритейлера, читайте в матеріалі.

Інфляція в Україні прискорилася майже до 13%

Інфляція на споживчому ринку в січні 2025 року порівняно з груднем 2024-го становила 1,2%, а у річному вимірі – 12,9%. Базова інфляція сягнула 1,3% за місяць та 11,7% за рік.

В січні на споживчому ринку ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 1,2%. На 5,5-0,9% зросли ціни на овочі, соняшникову олію, безалкогольні напої, хліб, масло, продукти переробки зернових, м'ясо та м'ясопродукти, молоко та молочні продукти, фрукти, рибу та продукти з риби. На 23,1% подешевшали яйця, а на 0,8% та 0,6% знизилися ціни на макаронні вироби та цукор відповідно.

Читайте також: Понад 205 млн грн податків та 21 млн відвідувачів: підсумки 2024 року від Arricano

Ціни на алкогольні напої та тютюнові вироби виросли на 1,6% через подорожчання тютюнових виробів на 2,3%. Одяг і взуття подешевшали на 5,5%, зокрема, одяг - на 5,6%, взуття - на 5,4%.

Ціни на транспорт зросли на 1,4%, внаслідок подорожчання проїзду в автотранспорті на 2,5%, а також палива та мастил на 2,1%.