Цікаве за тиждень (16 березня). Концептуальні зміни Даринку, зростання доходів ритейлу та інше
Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 10 по 16 березня.
Інфляція у лютому прискорилася до 13,4%
Інфляція на споживчому ринку в Україні у лютому 2025 року прискорилася до 0,8% порівняно з січнем, а в річному вимірі сягнула 13,4%. Базова інфляція становила 0,7% за місяць і 2,0% з початку року.
Прискорення інфляції обумовлене тимчасовими факторами – літньо-осінньою посухою, а також структурними причинами – зростанням виробничих витрат.
Минулорічний неврожай вплинув на ціни не лише безпосередньо, як у випадку з овочами, а й опосередковано – через подорожчання сировини у харчовій промисловості та кормів для тваринництва.
Які категорії товарів на споживчому ринку подорожчали найбільше, читайте в матеріалі.
Даринок анонсує зміни та відкриває найбільший розважальний комплекс на лівому березі
Столичний маркет-молл Даринок анонсує концептуальні зміни на 2025 рік, направлені на залучення нової аудиторії, та відкриває найбільший сімейний розважальний комплекс на лівому березі столиці.
Smile Park площею у 5000 кв.м розташувався на 1-му поверсі маркет-моллу, в секторі Бульвар, розповідають УРТЦ в пресслужбі компанії.
Відкриття розважального комплексу на Даринку відбувається у межах анонсованих оновлень на 2025 рік. Головною стратегією маркет-моллу є підвищення конкурентоспроможності об’єкта та збільшення трафіку за рахунок аудиторії сімей з дітьми.
Так, за 2024 рік відвідуваність Даринку склала 3,9 млн осіб. Близько 60% відвідувачів маркет-моллу - це саме сімейна аудиторія.
Рейтинг українських ТРЦ у соцмережах за підсумками зими 2024/2025
Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки українських ТРЦ у соціальних мережах Facebook та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками зими 2024/2025.
Також ми визначили приріст підписників у акаунтів-лідерів станом на початок березня 2025 року, порівняно з попередніми підрахунками.
Так, рейтинг у Facebook практично на зазнав змін, майже половина гравців рейтингу втратила певну кількість підписників, а не набрала нових.
У першій п’ятірці - без змін, це львівський ТРЦ Forum Lviv, за яким йдуть столичні Ocean Plaza та Gulliver, дніпровський Мост-Сіті і київська Lavina Mall. Трьом лідерам рейтингу вдалося наростити аудиторію, ще двоє - зазнали незначних втрат.
Значних ротацій в Instagram також не відбулося, однак декому все ж вдалося покращити свою позицію.
Лідери вже котрий місяць поспіль тримають свої позиції. Це ТРЦ Forum Lviv (Львів), ТРЦ Fabrika (Херсон), ЦУМ (Київ), ТРЦ Nikolsky (Харків) і ТРЦ Lavina Mall (Київ).
Чи продається “Цитрус”? У компанії прокоментували чутки про продаж мережі
У мережі магазинів “Цитрус” відреагували на інформацію про ніби то її продаж та пояснили, що компанія планує переформатувати свої торгові точки.
У вівторок 11 березня ЗМІ, з посиланням на власні джерела, повідомили про те, що мережа “Цитрус” нібито шукає покупця на понад 50 магазинів через складну економічну ситуацію.
Натомість в "Цитрус" спростували ці чутки і пояснили, що йдеться лише про переформатування самих магазинів.
У мереж магазинів “Цитрус” дійсно відбувається переформатування самих магазинів. Тож тепер “Цитрус” — не тільки про смартфони та гаджети, а й про базово важливу техніку для кожного українця:холодильники, пральні машини, мікрохвильовки, зарядні станції тощо, — зазначено в надісланому редакції документі.
Під реформатором "мається на увазі розширення одних магазинів, закриття інших, відкриття нових", додають в компанії.
Як змінилися доходи продуктових ритейлерів у 2024 році
Виторг “Файно Маркету” у 2024 році зріс найбільше – на 24,5%, до 9 млрд грн, водночас виторг “Auchan Україна” знизився на 7,6%, до 10,1 млрд грн.
Виторг “АТБ” (ТОВ “АТБ-маркет”) у 2024 році зріс на 15,3%, до 208,9 млрд грн. Ритейлер вийшов зі збитку у 450,3 млн грн у прибуток в 3 млрд грн. У 2023 році виторг “АТБ” становив 181 млрд грн.
Виторг Fozzy Group (ТОВ “Сільпо-Фуд”, ТОВ “Фора”, ТОВ “Траш”, ТОВ “Експансія”) також у 2024 році зріс на 12,8%, до 139,6 млрд грн. У 2023 році виторг групи сягнув 123,7 млрд грн. ТОВ “Сільпо-Фуд” вийшла зі збитку у 1,8 млрд грн у прибуток в 205,8 млн грн, прибуток ТОВ “Фора” зріс на 727,6%, до 117 млн грн, прибуток ТОВ “Траш” впав на 79,7%, до 26,8 млн грн, збиток ТОВ “Експансія” зріс на 19,5%, до 472,6 млн грн.
Читайте також: HUGO відкрив флагман у новій концепції в ТРЦ Respublika Park (фото)
Виторг Novus (ТОВ "Новус Україна") за минулий рік зріс на 23%, до 29 млрд грн. Ритейлер вийшов зі збитку в 310,6 млн грн у прибуток в 561,1 млн грн. Виторг Novus у 2023 році становив 24,5 млрд грн.
Як змінилися доходи інших ритейлерів, читайте в матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації