Цікаве за тиждень (14 січня). Пошкодження ТРЦ в Кривому Розі, скандал із PepsiCo та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 8 по 14 січня.

Як змінилась кількість повітряних тривог під час роботи ТЦ у 2023 році

У порівнянні з 2022 роком, у 2023 році в Україні було зафіксовано більшу кількість повітряних тривог, зокрема кількість тривог в час роботи ТЦ (10:00-21:00).

При перерахунку даних за 2022 рік на повний рік, можемо стверджувати, що в 2023 році рідше оголошувались повітряні тривоги загалом, але частіше – саме під час роботи ТЦ.

Якщо загальна тривалість тривог в 2023 р. була довшою, ніж за повний 2022 р., то тривалість тривог під час роботи ТЦ в 2023 році, навпаки, коротшою.

Частка тривалості тривог під час робочого часу ТЦ (10:00-21:00) за рік зменшилась з 7,7% до 7,6%, а як виглядає Топ-5 регіонів з найбільшою часткою тривалості тривог під час робочого часу ТЦ, читайте в матеріалі.

Російська ракета влучила у торговельний центр в Кривому Розі

Внаслідок чергової масованої ракетної атаки росіян у понеділок, 8 січня, у Кривому Розі постраждав один з торговельних центрів.

Зазначається, що внаслідок обстрілу зайнялася пожежа. Йдеться про ТРК "Сонячна Галерея", інформація підтверджується повідомленням у соцмережах торговельного центру.

У цей день агресор атакував і інші українські міста, тривога була оголошена на всій території країни, вибухи чули також у Запоріжжі, Харкові, Дніпрі, на Хмельниччині, Одещині та Миколаївщині. Відео наслідків обстрілу 8 січня, дивіться в матеріалі.

PepsiCo заборонила згадувати війну в Україні та підтримку ЗСУ у своїй рекламі

Світовий гігант з виробництва продуктів харчування та напоїв компанія PepsiCo заборонила згадувати війну в Україні у своїй рекламі.

Компанія забороняє згадки про війну навіть у самій Україні, під час пошуку нового рекламного піар-агентства PepsiCo поставила умову: уникати в майбутніх рекламах і комунікаціях будь-яких згадок про війну, бойові дії, агресію, армію, особовий склад (з боку бренду), ЗСУ, не говорити про підтримку України та ЗСУ.

Про це йдеться у дослідження активістської групи B4Ukraine. Також у рекламі PepsiCo заборонені будь-які негативні посилання, що "створюють відчуття "небезпеки".

Чому світовий виробник брендів Lay's, Mirinda, Pepsi, Sandora, 7up, "Чудо", "Слов'яночка", "Садочок", "Сандорик" так себе поводить, розповідаємо в матеріалі.

Українська мережа “Галя Балувана” вийшла на ринок США

Власники мережі магазинів напівфабрикатів "Галя балувана" відкрили першу торговельну точку у США під брендом MultiСook.

Магазин з українськими стравами та напівфабрикатами запрацював у Філадельфії, повідомив власник компанії Володимир Матвійчук.

За словами Матвійчука, наступний магазин у США відкриється у Чикаго, а франшиза у Філадельфію була продана ще 2 вересня 2023 року.

Площа приміщення у Філадельфії становить 110 кв. м, там продають заморожені вареники, пельмені, сирники, млинці, деруни, зрази, голубці та інші напівфабрикати.

У нас уже вісім партнерів у США, плануємо відкрити 100 магазинів по всій Америці у 2024 році. У Чикаго чекаємо відкриття наприкінці лютого, – розповів бізнесмен.

Яким був товарообіг України у 2023 році

Товарообіг України у 2023 році досяг 99 млрд доларів, з них імпортували товарів на суму 63,5 млрд доларів, а експортували – на суму 36 млрд доларів.

Показник товарообігу майже не відрізняється від 2022 року, тоді ця сума становила 99,4 млрд доларів.

Читайте також: НБУ розглядає можливість обмеження некритичного імпорту

Оподаткований імпорт становив 52,6 млрд дол, що становить 83% загальних обсягів імпортованих товарів.

А з якими країнами та чим найбільше торгувала Україна у 2023 році, розповідаємо тут.