Цікаве за тиждень (12 травня). Новий H&M у Києві, перший орендар Lviv Industrial Park та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 6 по 12 травня.

“Аврора” стане першим орендарем М10 Lviv Industrial Park

Мережа мережа магазинів формату One dollar store "Аврора" стане першим орендарем нового індустріального парку М10 Lviv Industrial Park.

Першу чергу об’єкту інвестиційна компанія Dragon Capital ввела в експлуатацію на початку 2024 року, її складська площа - 14,4 тис. кв. м.

Загалом територія парку охоплює площу 23,5 га і складається з шести ділянок, спланованих під складські та виробничі приміщення загальною площею 140 тис. кв.м.

Детальніше про проєкт нового індустріального парку розповідаємо в нашому матеріалі.

Росіяни зруйнували виробництво харківської мережі кав’ярень Kofein

У ніч на Великдень, з 4 на 5 травня, російські війська повністю знищили виробництво харківської мережі кав’ярень Kofein.

Координаторка спілки Крістіна Гавриш, закликає допомогти мережі, зробити це можуть як прості громадяни, так і бізнес.

Саме у Великодню ніч наші колеги, наші друзі, компанія Kofein залишилася без власного виробництва. Терористи своїми ракетами вдарили по їх виробництву і зруйнували все вщент. На жаль, виробництво не підлягає відновленню, — сказала у своєму зверненні Гавриш.

Вона закликала підприємців та небайдужий кавовий бізнес надіслати смажену каву під фільтр та еспресо компанії Kofein.

Також асоціація відкрила збір для допомоги Kofein, до якого можуть долучитися небайдужі українці, посилання на збір та наслідки удару, можна знайти у нашому матеріалі.

H&M відкрив новий двоповерховий магазин у ТРЦ Blockbuster Mall

У столичному ТРЦ Blockbuster Mall 10 травня відкрився новий магазин шведського бренду H&M.

Це вже сьомий магазин бренду в Києві і перший новий в Україні з початку повномасштабної війни.

Нова точка відкрилася одразу на двох поверхах Blockbuster Mall та займає загальну площу близько 2400 кв. м. Інтер'єр виконаний в новій дизайн-концепції бренду з сучасними елементами, що забезпечують функціональність простору та створюють комфортну атмосферу для шопінгу.

Як повідомили у прес-службі H&M, у новому магазині буде представлений широкий вибір жіночого, чоловічого та дитячого одягу, а також лінійка для мам H&M MAMA. Нова колекція одягу включає літні речі, зокрема сукні, сорочки, костюми, топи, денім, а також купальники та аксесуари.

ТРЦ “Французький бульвар” став членом УРТЦ

Харківський ТРЦ “Французький Бульвар” офіційно став членом Української Ради Торгових Центрів.

Торговельно-розважальний центр розташований між великими спальними районами і історичним центром міста, та з'єднує дві великі магістралі - вул. Академіка Павлова і Салтівське шосе.

Поруч з будівлею ТРЦ розміщена копія Ейфелевої вежі висотою з 9-поверховий будинок. Площа “Французького бульвару” становить 69 тис. м кв, з яких орендна - 35050 кв.м.

У п’ятиповерховому ТРЦ працює понад 200 магазинів, 15 розважальних зон, понад 25 кафе та ресторанів і двоповерховий паркінг на 1050 машиномісць. Директор ТРЦ “Французький Бульвар” Олександр Чупилко дав ексклюзивне інтерв’ю Українській Раді Торгових Центрів, тож детальніше про роботу об'єкту можна дізнатися в матеріалі.

Управляючий партнер групи компаній VELES MALL Юрій Кізім дав ексклюзивне інтерв’ю

У ньому топ-менеджер розповів про перші результати роботи оновленої черги ТРЦ VELES MALL у Івано-Франківську, вплив війни, подальші плани розвитку та інше.

Так, за перші півроку роботи після відкриття другої черги ТРЦ у VELES MALL спостерігали значний ріст заповненості. Якщо в серпні це було 80%, то зараз ТРЦ вже перевищив планку в 95%.

Читайте також: Кількість кав’ярень під час повномасштабної зросла на 35% – дослідження

З моменту відкриття ситуація з вакантністю змінилася в кращу сторону, а середній показник відвідуваності наразі перевищує 20 тис. осіб на добу. Ці показники вказують на успішну роботу ТРЦ у залученні клієнтів та популярність серед мешканців міста та області.