Цікаве за тиждень (11 червня). Допомога ритейлу Херсонщині, перший новий “Фокстрот” та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини комерційної нерухомості за тиждень, з 5 по 11 червня.

У ТРЦ “Мегамолл” відкрився перший новий “Фокстрот” в цьому році

Перший новий магазин ритейлера у вінницькому торговельно-розважальному центрі запрацював 3 червня.

Точка стала третім представництвом "Фокстрот" у Вінниці і ознаменувала старт нового сезону у розвитку роздрібної мережі. Загальна площа становить магазину 956 м кв., торгова 755 м кв., це дає змогу наповнювати його розширеним асортиментом з усіх категорій товару.

У мережі наголосили, що це другий магазин, відкритий “з нуля” з початку повномасштабного вторгнення. Як виглядає “Фокстрот” у ТРЦ “Мегамолл”, дивіться в матеріалі.

Світові бренди переходять на “lo-fi” відео

Відео без ретельної обробки та студійних ефектів може бути більш результативним, ніж якісне, зняте професійно рекламне відео, свідчать маркетингові дослідження.

Аудиторія краще сприймає відео без хитрощів обробки чи навіть зняте на мобільний телефон, оскільки воно здається більш справжнім, ближчим до людей та недосконалим.

Такий стиль створення контенту називають “lo-fi”. Він демонстративно не претендує на ідеальність і професіоналізм. Для створення відео використовується набагато простіша техніка. Особливо “lo-fi” приваблює покоління народжених після 1981 року та після 2000, бо вони втомилися від надто ідеальної реклами.

У цьому матеріалі ми розповіли, як це працює і навели кілька вдалих прикладів використання “lo-fi” світовими брендами.

Ритейл допомагає Херсонщині

Вночі 6 червня російські військові підірвали греблю Каховської ГЕС на тимчасово окупованій частині Херсонської області. Внаслідок терористичного акту затопило десятки населених пунктів по обидва береги Дніпра, а людство зіткнулося з наймасштабнішою техногенною катастрофою за останні десятиріччя.

Бізнес разом з усіма долучився до допомоги постраждалим людям та тваринам. Низка відомих ритейлерів вже заявила про відкриття зборів чи надання гуманітарки.

Так, український техноритейлер "Фокстрот" долучився до ініціативи фандрейзингової платформи UNITED24, підтримавши збір "Допоможемо рятівникам" для екстрених служб України та задонатив 1 млн грн. Також компанія ініціювала збір на допомогу тваринам, яких врятували із зони підтоплення.

Про збір коштів для постраждалих оголосила і мережа ЕКО МАРКЕТ, ритейлер пропонує долучитися до нього своїм покупцям. Для цього на касі необхідно додати у свій чек будь-яку суму, кратну 5, адже саме це мінімальний розмір донату.

Мережа будівельних гіпермаркетів "Епіцентр" надає гуманітарну допомогу у вигляді необхідних для ліквідації наслідків повені речей, а саме: 10 надувних човнів, значну партію рятувальних жилетів, кошти на придбання великогабаритного плавзасобу для евакуації постраждалих із зони лиха.

Тетяна Чубак, “Подоляни”: про підсилення tenant-mix, зміни трафіку та підтримку переселенців

Тернопіль вже півтора роки є домом для тисяч вимушених переселенців, що залишили власні оселі через російську агресію. На місцевий бізнес лягла величезна відповідальність із забезпечення цих людей усім необхідними і чималу роль зіграв організований ритейл, зокрема - торговельні центри.

Директорка з розвитку тернопільського ТРЦ "Подоляни" Тетяна Чубак у ексклюзивному інтерв’ю Українській Раді Торгових Центрів розповіла про попит у перші тижні війни, комунікацію з орендарями, підтримку ВПО та інше.

Макроекономічна ситуація змушує скорочувати інвестиції: на чому зосередитись ритейлерам

Президент Modern Expo Богдан Лукашик під час дебатів "Управління інвестиціями під час кризи витрат" на форумі Retail Trends 2023 заявив, що ритейлери змушені скорочувати інвестиційні витрати через макроекономічну ситуацію. 

На прибутковість торгових точок сильно впливають інфляція, зростання цін на енергоносії, тиск на заробітну плату, падіння вартості продуктового кошика.

Читайте також: “Сільпо” відкрив у Чорноморську супермаркет, присвячений українським собакам-рятувальникам

Через це ритейлери намагаються якомога більше економити, зокрема ведуть цінові переговори з постачальниками обладнань для магазинів, компанії хочуть купити звичне для них обладнання, але за нижчою ціною.

Але, за словами експерта, є й інший шлях до економії, він базується на операційній оптимізації процесів всередині магазину. На чому саме мають зосередитись ритейлери, читайте в матеріалі.