“Цеглинка для родинки”: реклама соціального проєкту Eldorado здобула дві бронзи на КМФР
Рекламна кампанія соціального проєкту українського техно-ритейлера Eldorado "Цеглинка для родинки" отримала дві бронзові нагороди та двічі увійшла до шорт-листів на Київському міжнародному фестивалі реклами 2023.
Про це УРТЦ розповіли у прес-службі компанії.
В Eldorado зазначають, що ідея та концепція проєкту були створені спільно із креативною агенцією I am Idea.
Кампанія стартувала у жовтні 2022 року та триває до сьогодні.
Творча команда відшукала рішення, яке в простий, але нестандартний спосіб дає можливість допомогти родинам, котрі втратили власне житло через війну. Результат – благодійником зміг стати кожен охочий – для цього досить придбати "Цеглинку для родинки" за символічні 23 грн у магазині техніки, - зазначають у прес-службі.
В чому сенс проєкту?
Через повномасштабну війну в Україні зруйновано понад 150 тисяч житлових будинків, що позбавило даху над головою тисячі українців.
На думку фахівців, післявоєнна відбудова триватиме понад десять років, але родини потребують облаштованого житла просто зараз.
Тож кожен внесок, кожна "цеглинка" мають велике значення для спільної справи.
Крім величезної потреби у житлі українських сімей, що постраждали через війну, творча команда мала врахувати й те, що інформаційний простір від початку вторгнення наповнений запитами на допомогу. Відтак багатьом українцям стає складніше донатити, тому потрібно було створити цікаву ідею та просту механіку – як залучити кошти для допомоги, - пояснюють в Eldorado.
Працювати над проєктом почали у вересні минулого року. Запустити кампанію вдалося вже наприкінці жовтня 2022-го.
Трохи більше ніж за два місяці перша родина з Чернігівської області отримала ключі від модульного житла. Половину від його вартості сплатила Eldorado, тепер у будинку мешкає мати з двома маленькими дітьми, поки їхній батько захищає країну.
На черзі для отримання житла багатодітна сім'я на Чернігівщині.
Кампанія розрахована на покупців Eldorado, які є сімейними людьми і турбуються про свій комфорт та благополуччя своїх родин.
У комунікаційному міксі застосували найбільш дієві для воєнного часу канали комунікації:
- офлайн магазини обладнані “цеглинками”;
- відео на плазмах магазинів та ТРЦ;
- зовнішня реклама;
- постери в ЖК;
- постійний банер на сайті;
- пуші-нагадування у мобільному застосунку;
- email-розсилки;
- ТБ-сюжети;
- новини в ЗМІ;
- відео для соцмереж та телеграм-каналів.
Читайте також: Українці все більше купують товари не першої необхідності – аналітика “Епіцентр”
Загальне охоплення аудиторії: майже 17 млн та близько 450 тис. – охоплення в медіа. Проєкт успішно триває і досі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації