Crocs випустив лімітовану колекцію взуття у колаборації з чипсами Pringles

Американський бренд взуття Crocs випустив колекцію із брендом чипсів Pringles, що належить компанії Kellanova.

Дроп є лімітованим, до нього увійшли класичні клоги, черевики Crush Boot та шльопанці.

Взуття продається на офіційному сайті та у закордонних магазинах бренду з 16 квітня. Вартість шльопанців становить 60 євро, класичних сабо - 70 євро, а черевиків - 120 євро.

Забарвлення взуття відсилає до упаковок двох смаків Pringles: до червоної "Пікантний OG" та зеленої "Сметана та цибуля".

Обидві пари прикрашені джибітсами - фігурками, що кріпляться до взуття Crocs, у вигляді баночок чипсів та маскоту символу бренду - містера Прінглс.

Бежеві черевики продаються в комплекті з чохлом, в який можна покласти банку чипсів чи іншу закуску. Підкладка у них червоного кольору, а підошва Crush Boot прикрашена з боків виступаючими "ребрами", які нагадують форму чіпсів.

screenshot 1 2 | 1

Колаборація Crocs з McDonald's

Наприкінці минулого року мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's та Crocs випустили спільну колекцію взуття з символами та персонажами популярного фаст-фуду у Австралії.

У лінійку увійшли три пари клогів та одні пухнасті капці. Класичні червоні клоги прикрашені джибітсами (фігурками, що кріпляться до взуття Crocs) у вигляді логотипу фастфуд-мережі, бігмаку та картоплі фрі.

Читайте також: Prada, Fendi та інші. Світові люксові бренди масово закривають магазини в рф

Інші пари присвячені персонажам з культових рекламних кампаній McDonald's у США. Так, на чорно-білому взутті є фігурка персонажа Hamburglar - злодія у смугастому костюмі та чорній масці, який краде знамениті бургери. Жовті крокси відсилають до маленької пташки Birdie, а фіолетові хутряні капці відсилають до монстра Grimace.