Coca-Cola залишається найпопулярнішим FMCG брендом у світі (дослідження Kantar)

Coca-Cola залишається найбільш купованим брендом у всьому світі. У 2023 році споживачі по всьому світу обирали його майже 8,3 мільярда разів.

Про це йдеться у останньому випуску щорічного звіту про бренди від Kantar. У звіті аналізується поведінка споживачів на 62 ринках, які представляють 76% населення світу та 86% ВВП планети.

Coca-Cola також відзначила зростання проникнення – відсоток домогосподарств, які купують бренд – на 2,6%, показали дані Kantar.

Цьогорічний звіт показав, що середні витрати на їжу на домогосподарство зросли до понад 1000 доларів США, що майже на 60% більше, ніж рівень витрат, зафіксований десять років тому, у 2013 році.

Найшвидше зростаючий бренд

За висновками Kantar, найшвидше зростаючим брендом FMCG (17,8%) з точки зору кількості покупок є Red Bull. Компанії це вдалося завдяки залученню нових покупців на таких ринках, як Бразилія, материковий Китай, Франція, Німеччина та інші.

Натомість Sunsilk є найуспішнішим брендом у залученні нових покупців: понад 26 мільйонів нових домогосподарств придбали цей бренд у 2023 році.

Споживчі витрати

У середньому витрати на бренди споживчих товарів зросли на 8,6% до 1052 доларів (967,35 євро) на покупця.

Це зростання було зумовлено інфляцією продуктів харчування, яка зросла в середньому на 4% за рік, і тенденцією споживачів розважатися вдома та купувати продукти високого класу, як стратегію подолання зростання вартості життя.

Читайте також: Глобальний коефіцієнт конверсії e-commerce сягнув 3,65% – дослідження

Компіляція цих факторів призвела до середнього збільшення витрат на один товар на 6,7%.

Покупці в Сполучених Штатах витрачали найбільше на упаковані споживчі товари, в середньому 3063 долари (2816,52 євро) на домогосподарство, тоді як у Бангладеш були найнижчі середні витрати, менше ніж 159 доларів (146,21 євро) на домогосподарство.

ESM