Чисті продажі H&M зросли на 3%: звіт за перший квартал 2025 року
Чисті продажі шведської H&M Group у першому кварталі зросли на 3%, а в місцевих валютах - на 2% при меншій, приблизно на 3%, кількості магазинів порівняно з попереднім роком.
Про це ритейлер повідомив у своєму звіті.
Розвиток продажів був хорошим у Західній, Південній та Східній Європі, з позитивним розвитком у Німеччині та Польщі. Онлайн-продажі продовжували добре розвиватися, що свідчить про те, що клієнти цінують наш оновлений онлайн магазин, - прокоментував генеральний директор H&M Group Даніель Ервер.
Валовий прибуток склав 27,21 млрд шведських крон (27,7 млрд роком раніше, надалі - р/р). Це відповідає валовій маржі на рівні 49,1%. На валову маржу за квартал вплинули негативні зовнішні фактори, збільшення націнок та інвестиції в клієнтську пропозицію.
Витрати на збут та адміністративні витрати склали 25,9 млрд шведських крон (25,6 млрд р/р).
Операційний прибуток склав 1,2 млрд шведських крон (2,1 млрд р/р), що відповідає операційній маржі у 2,2% (у І фінансовому кварталі 2023\24 – 3,9%). Зменшення операційного прибутку пов’язане зі зниженням валової маржі.
Результат після сплати податків склав 579 млн шведських крон (1,231 млрд р/р).
Товарні запаси склали 41 млрд шведських крон (37,6 млрд р/р), збільшившись на 9%. З урахуванням валютного коригування товарні запаси зросли на 11% порівняно з попереднім роком. Більша частина зростання товарних запасів пояснюється вищими закупівельними витратами, що відобразилося на нижчій валовій маржі у І кварталі. Крім того, триваліший час транспортування, пов’язаний із ситуацією в Червоному морі, продовжував впливати на товарні запаси. Проте структура товарних запасів оцінюється як задовільна.
Грошовий потік від операційної діяльності збільшився до 4,2 млрд шведських крон (4 млрд р/р). Грошові кошти та їх еквіваленти плюс невикористані кредитні лінії склали 34,5 млрд шведських крон.
Очікується, що продажі H&M Group у березні 2025 року зростуть на 1% у місцевих валютах порівняно з аналогічним місяцем попереднього року.
Загальний негативний ефект від зовнішніх факторів, збільшення націнок та інвестицій у клієнтську пропозицію, за оцінками, вже у ІІ кварталі будуть значно меншими, ніж у І-му, а співпраця зі стратегічними постачальниками поглиблюється і приносить додаткові позитивні ефекти. Наразі існують умови для того, щоб у другому півріччі загальний ефект від цих заходів був позитивним порівняно з попереднім роком, а клієнтська пропозиція одночасно зміцнилася.
H&M Group опублікував також свій звіт зі сталого розвитку за 2024 рік. Він показує, що викиди парникових газів скоротилися приблизно на 24% у 2024 році порівняно з базовим рівнем 2019 року.
Даніель Ервер також зазначив, що компанія продовжує оптимізувати портфель магазинів, закриваючи деякі з них.
Ми увійшли в цей квартал, маючи на 120 магазинів менше порівняно з аналогічним періодом минулого року, і за цей період кількість зменшилася ще на 40 магазинів, - додав він.
Читайте також: H&M Home відкрив оновлений концептуальний магазин у Лондоні (фото)
Окрім реновації ключових магазинів у кількох великих містах, H&M Group також розширює програму покращення клієнтського досвіду в більшій кількості магазинів на більшій кількості ринків.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації