Число відвідувачів російських торговельних центрів у середньому впало на 20%

Кількість відвідувачів ТЦ у росії протягом останнього тижня впала на 8–40% — такі оцінки навели опитані «Известиями» представники ритейлерів та торговельних центрів. Тенденцію підтвердили у Мінпромторгу.

З початку року по вересень потік відвідувачів ТЦ скоротився на 5% по відношенню до аналогічного періоду 2021 року, йдеться у листі заступника голови міністерства Віктора Євтухова. Потік людей у ​​ТЦ почав скорочуватись після оголошення «часткової» мобілізації, додав віце-президент Спілки торговельних центрів Павло Люлін. Вже 27 вересня показник по росії скоротився на 8% порівняно з аналогічною датою минулого року. У Москві він упав майже на 13%.

У Федерації рестораторів та готельєрів (ФРіО) повідомили, що потік покупців у торговельних центрах за останній тиждень упав на 20%. Хоча деякі ритейлери зафіксували глибше падіння — до 40%.

З російського ринку пішло багато закордонних брендів, тому торговельні центри почали втрачати свою привабливість, зауважила засновник бренду одягу Naumi Світлана Наумова. «Звичайно, це вплинуло на трафік. За нашими оцінками, він упав на 30–40% за останній тиждень», — доповнила вона.

Читайте також: У росії спорожніли фітнес-клуби та ресторани після оголошення мобілізації