Чи планують українці різдвяно-новорічний шопінг у 2024 році – дослідження Deloitte Ukraine
Консалтингова компанія Deloitte Ukraine представила нове дослідження українського різдвяно-новорічного шопінгу у 2024 році.
Згідно з ним, 65% респондентів не планують цьогоріч відмовлятися від різдвяного та новорічного шопінгу і розпочнуть покупки у період з 1 до 24 грудня.
Частка тих, хто планує піти на шопінг у 2024-му значно більша, ніж минулого та позаминулого передноворічного сезону (59% та 61% відповідно).
Пріоритетом під час новорічного шопінгу 2024 для українців є економія. Серед основних причин відмови від святкових закупок:
- обмеженість фінансових ресурсів;
- воєнні дії;
- загальна ситуація в країні;
- відсутність святкового настрою.
45% опитаних очікують витратити більше коштів на святкування Нового року ніж Різдва, 35% розділять витрати приблизно порівну, а на Різдво готові спрямувати більше тільки 21%.
Для більшості українців (57%) бюджет на святковий шопінг лишився на рівні минулого року і становить від 1 до 5 тисяч гривень. До 10 тисяч гривень готові витратити переважно представники комерційних установ, неприбуткових організацій та власників бізнесу.
За даними дослідників, перед святами 85% споживачів купуватимуть переважно новорічні товари для сім’ї.
Найпопулярнішими категоріями лишаються продукти харчування, дитячі іграшки, одяг та взуття, предмети домашнього вжитку та алкогольні напої.
Кількість тих, хто робитиме покупки в супермаркетах та продовольчих магазинах становить 66%. Офлайн-шопінг українці планують переважно у великих мережевих магазинах, ТРЦ та супермаркетах.
Онлайн покупки більшою мірою будуть здійснюватися через мобільні застосунки та на сайтах маркетплейсів (37% та 34% відповідно).
Найбільших вплив на кінцеве рішення про покупку мають товари, що виставлені на вітринах, а також публікації та реклама блогерів.
У той же час класична реклама на білбордах, лайтбоксах, а також друковані газети чи листівки справляють найменший ефект.
Читайте також: RAU Summit 2024: про що говорили на підсумковій події українського ритейлу та девелопменту
*Довідка. Дослідження проводилося методом онлайн-опитування за квотованою вибіркою, яка відповідає соціально-демографічному портрету населення України. В опитуванні взяли участь понад 1000 респондентів з усіх регіонів України (за винятком тимчасово окупованих територій та АР Крим), а також українці, які перебувають за кордоном.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації