Чорна п’ятниця в АЛЛО: покупці пішли в онлайн, середній чек зріс, а вподобання змінилися (інфографіка)
Нещодавно в Україні та по всьому світу пройшов наймасштабніший розпродаж року - Чорна п’ятниця. Українські ритейлери у 2023-му вирішили почати його раніше та продовжити на вихідні, наприклад, у мережі АЛЛО розпродаж тривав з 17 по 26 листопада і завершився з високими показниками.
Про це УРТЦ розповіли у прес-службі компанії. Зазначається, що обсяг продажів практично повернувся до рівня 2021 року. Значно зріс трафік в онлайні, середній чек перевищив 5 тис. грн у вихідні, а кількість чеків збільшилася на 16% порівняно з початком листопада.
Середній чек Чорної п’ятниці
Середній чек Чорної п'ятниці-2023 у АЛЛО становив 4785 гривень. Показник почав зростати із самого початку розпродажу, а в період 24-26 листопада перевищив 5 тисяч гривень, що на 15% більше за середній чек за період 17-23 листопада і на 30% більше минулорічного показника.
Щодо загальної кількості чеків, то вона зросла на 16% порівняно з початком листопада.
Обсяги продажів збільшилися в усіх товарних категоріях, але найбільше у порівнянні зі звичайним тижнем листопада зросли: телевізори, побутова техніка та товари для геймінгу.
Найдорожчим товаром, придбаним в АЛЛО у період розпродажу став геймерський ноутбук ASUS ROG Strix Scar вартістю 189 999 гривень.
Змінилися порівняно з минулим роком і пріоритети споживачів, адже торік значне зростання продемонстрували товари, що знадобилися українцям через блекаути – павербанки, генератори та зарядні станції. Наразі попит на них зменшився у 6 разів порівняно з торішнім високим обсягом продажів, - підкреслюють у компанії.
Трафік на сайті
За десять днів Чорної п’ятниці онлайн-трафік на allo.ua зріс на 60% порівняно з попереднім тижнем листопада 2023 року або на 26% більше порівняно з минулорічним розпродажем.
У ритейлера наголошують, що наростання відбувалося поступово впродовж тижня. Пікова година припала на 20:00 п'ятниці, 24 листопада, також активність спостерігалася о 16, 12, 14 та 21 годині. Найменше українці купували о четвертій ранку.
Безпосередньо у п’ятницю найактивнішими в онлайні були клієнти з Києва, а також Дніпропетровської, Львівської, Одеської, Харківської, Полтавської та Київської областей.
Порівняно з 2022-м, зросла відвідуваність з Полтавської та Харківської областей, а на Одещині показник знизився.
Дуже активно клієнти техноритейлера шопились у мобільному застосунку.
Кількість сеансів та трафік на Чорну п’ятницю зросли на 63%, а кількість замовлень – на 128% у порівнянні з попереднім періодом. Піковий день покупок також припав на п'ятницю, 24 листопада. 54% покупок зробили чоловіки, а 46% – жінки. Понад 50% клієнтів, що зробили покупки з вікової категорії 25-44 роки.
Пік продажів у магазинах
В фізичних магазинах АЛЛО пікові години покупок припали на суботу, 25 листопада: вдень з 12 до 16 години трафік збільшився вдвічі у порівнянні з попередньою суботою.
Читайте також: Зростання на 250-300%: маркетплейс EVA.UA поділився результатами Чорної п’ятниці
Найбільше купували у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та Львові. Серед вікових категорій переважали клієнти у віці 31-40 років (35% покупок), ще 25% припало на клієнтів 21-30 років.
Офлайн більше купували чоловіки (66% усіх покупок), що приблизно дорівнює рівню минулого року.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації