Чорна п’ятниця та TikTok: як соцмережа вплине на здійснення покупок
Згідно з дослідженням, 70% користувачів TikTok очікують, що соцмережа надихне їх на покупку в «Чорну п’ятницю» цього року. Про це повідомляється на офіційній сторінці TikTok.
Також за даними дослідження, порівняно з іншими платформами, користувачі TikTok на 54% частіше планують купити те, що побачать рекламні пропозиції соцмережі.
Минулого року TikTok значно вплинув на витрати споживачів у «Чорну п’ятницю»: 80% заявили, що TikTok вплинув на їхнє рішення, а 40% здійснили свою покупку, побачивши певний товар у TikTok.
Як змінився досвід «Чорної п’ятниці»?
Торік інтернет-магазини продовжили розпродаж на кілька тижнів. Кількість переглядів #blackfridayhashtag потроїлася другого тижня жовтня, досягла піку в цей день і залишалася відносно високою ще близько місяця.
Враховуючи проблеми з ланцюжками поставок, багато рітейлерів цього року розпочали свої акції до «Чорної п’ятниці» раніше. Користувачі адаптувалися до змін та святкові покупки вже розпочалися.
Актуальні категорії товарів до «Чорної п’ятниці»
На основі даних за 2020 рік та інформації, зібраної від потенційних покупців на соціальних платформах, у дослідженні говориться, що користувачі TikTok, на відміну від інших соцмереж, під час «Чорної п’ятниці» купили більше товарів у категорії одяг (+15%), подарунки (+32%), ігрові пристрої (+35%), персональна електроніка (+16%) та предмети особистої гігієни (+20%).