Чому зумери та міленіали не довіряють брендам? (дослідження)

Близько восьми з десяти представників покоління Z (зумери) стверджують, що бренди досить часто порушують їхнє право на приватне життя шляхом збору надмірної кількості персональних даних. 

Понад половина респондентів, які належать до покоління Y (міленіали), також висловили занепокоєння щодо цього питання, передає TradeMaster.UA

Згідно з результатами дослідження, приблизно 70% представників покоління Y виявили недовіру до рекламних матеріалів, створених за допомогою штучного інтелекту. Водночас, представники покоління Z демонструють менш критичне ставлення до таких реклам, серед них негативно сприймають такі рекламні ролики - 41%. Більшість учасників опитування підкреслили важливість людського фактору у процесі створення рекламного продукту. Споживачі бажають бути впевненими в тому, що за розробкою контенту стоїть не лише автоматизована система, а й людський контроль.

Більше третини споживачів не вірять в екологічні ініціативи брендів, якщо ті не надають конкретних доказів своїх дій. Особливо це актуально для покоління Z: більше половини зумерів заявили, що вони готові підтримувати компанії, якщо бренди дбають про екологію, а не просто використовують популярні теми для реклами. Водночас лише 38% міленіалів вважають, що компанії мають надати докази своєї екологічної відповідальності. 

Читайте також: Зростання ринку розкоші рекордно уповільниться в найближчі роки (дослідження)

З метою уникнення маніпуляцій, пов’язаних з грінвошингом (практика створення оманливого позитивного іміджу щодо екологічних ініціатив компанії), 35% опитаних представників покоління Z вважають за необхідне залучення споживачів до процесу здійснення змін. Приблизно 21% міленіалів поділяють цю думку.