Чому зумери та міленіали не довіряють брендам? (дослідження)
Близько восьми з десяти представників покоління Z (зумери) стверджують, що бренди досить часто порушують їхнє право на приватне життя шляхом збору надмірної кількості персональних даних.
Понад половина респондентів, які належать до покоління Y (міленіали), також висловили занепокоєння щодо цього питання, передає TradeMaster.UA
Згідно з результатами дослідження, приблизно 70% представників покоління Y виявили недовіру до рекламних матеріалів, створених за допомогою штучного інтелекту. Водночас, представники покоління Z демонструють менш критичне ставлення до таких реклам, серед них негативно сприймають такі рекламні ролики - 41%. Більшість учасників опитування підкреслили важливість людського фактору у процесі створення рекламного продукту. Споживачі бажають бути впевненими в тому, що за розробкою контенту стоїть не лише автоматизована система, а й людський контроль.
Більше третини споживачів не вірять в екологічні ініціативи брендів, якщо ті не надають конкретних доказів своїх дій. Особливо це актуально для покоління Z: більше половини зумерів заявили, що вони готові підтримувати компанії, якщо бренди дбають про екологію, а не просто використовують популярні теми для реклами. Водночас лише 38% міленіалів вважають, що компанії мають надати докази своєї екологічної відповідальності.
Читайте також: Зростання ринку розкоші рекордно уповільниться в найближчі роки (дослідження)
З метою уникнення маніпуляцій, пов’язаних з грінвошингом (практика створення оманливого позитивного іміджу щодо екологічних ініціатив компанії), 35% опитаних представників покоління Z вважають за необхідне залучення споживачів до процесу здійснення змін. Приблизно 21% міленіалів поділяють цю думку.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації