Чому в ТЦ «Епіцентр» основний елемент дизайну – стеля?
Нещодавно у ТРЦ Blockbuster Mall відкрився Епіцентр у новому форматі Mall in Mall з оновленим фасадом, удосконаленою цифровою навігацією та розширеним асортиментом преміальних товарів. У ТЦ Епіцентр також у новому концепті відкрився Центр Техніки «ЦеТе», де основним елементом дизайну стала стеля.
У торговому залі магазину техніки «ЦеТе» з приводу дизайну особливо не розгорнешся — більшу частину приміщення займає техніка. І практично єдиний елемент, з яким можна було б попрацювати дизайнерам, була стеля.
Зал обладнаний підвісною рейковою стелею, яка розбита на окремі сегменти. Тож погляду людини є за що «зачепитися», сфокусувати свою увагу. У кожному із сегментів рейка змонтована під своїм кутом. А окремі острівці кубоподібної рейки з дрібнішим кроком помітно виділяються із загального масиву. Варто зазначити, що окремі сегменти на стелі прив’язані до певних зон внизу — таким чином, наприклад, позначено ресепшн та проходи у торговому залі.
Такий інтер’єр торгового залу вигідно відрізняється від приміщень із звичайними монолітними стелями. Він не набридає покупцю своєю монотонністю і якоюсь мірою стимулює до більш тривалого проведення часу в конкретній локації. А чим довше потенційний клієнт знаходиться в торговому залі, тим більша ймовірність здійснення покупки.