Чому продажі українського fashion у ЦУМі рекордно зросли до 150 млн грн за 2021 рік?

За 2021 рік Центральний універмаг Києва значно збільшив продаж одягу від українських дизайнерів і досяг рекордного зростання прибутку в 150 млн грн.

ЦУМ є одним із небагатьох торгових центрів України, який приділяє вагому увагу розвитку вітчизняної моди та просування локальних брендів одягу. На третьому поверсі універмагу розташовано департамент українських дизайнерів, оскільки приблизно 30% площі поверху віддано брендам українського fashion. Загалом близько 90 дизайнерів представлені в ЦУМі нарівні зі світовими будинками моди.

«Ми почали з українськими дизайнерами працювати так само якісно, ​​як із імпортними брендами. Більше того, ми їм приділяємо навіть більше уваги, бо вони поряд», – повідомив гендиректор ЦУМу Євген Мамай.

ЦУМ наголошує на своїй активній співпраці з вітчизняними дизайнерами, показуючи, що українська мода варта більшої уваги та поваги до світової громадськості.

У грудні 2020 року стилісти та касири універмагу отримали нову уніформу, створену Лілією Літковською. Її бренд Litkovskaya активно функціонує з 2009 року та успішно просувається у найкращих магазинах світу. Колаборація ЦУМ із дизайнером привернула значну увагу як до бренду, так і до відвідування універмагу. За словами Литковської, продажі її марки зросли більш ніж удвічі за три роки, а найдорожчі речі з нових колекцій розкуповуються першими саме у київському ЦУМі.

litkovskaya | 1

Підвищений інтерес до українського fashion універмаг приваблює також зовнішніми вітринами, адже їхнє оформлення ніколи не залишається непоміченим киянами та гостями столиці. Іван Фролов — дизайнер, чиї колекції п’ять разів виставлялися на вітринах ЦУМу, — упевнений, що це найвищий рівень реклами та іміджевої марки.

Універмаг створив необхідні умови для розвитку української моди, займається активною підтримкою вітчизняних дизайнерів, не стягуючи з них орендну плату, а працюючи по комісії у 35% вартості проданих речей. Такий підхід забезпечив ЦУМу рекордне зростання прибутку від продажу українських брендів, яке склало 150 млн грн у 2021 році.

czum1 | 2

Запорука успіху локальних марок у капсульності, унікальності колекцій та індивідуальному підході до клієнтів. Дизайнери надихають не лише потенційних покупців, а й продавців у своїх магазинах, проводячи регулярні зустрічі, присвячені політиці та ДНК маркам, та посвячуючи персонал у плани розвитку бренду. Діяльність дизайнерів у комбінації за підтримки Центрального універмагу приносять значне зростання українському fashion.