Через глобальний збій Windows постраждали ритейлери по всьому світу

Масовий збій у роботі хмарної платформи Microsoft Azure призвів до проблем у роботі ритейлерів по всьому світу.

Особливо постраждали роздрібні мережі в Австралії та Новій Зеландії. Так, найбільший ритейлер товарів повсякденного попиту в Австралії та Новій Зеландії компанія Woolworths, закрила шість магазинів через збій у системі.

У точках ритейлера перестали працювати каси самообслуговування, а у магазинах, які продовжили роботу, сплатити товар можна було лише готівкою. 

В даний час у нас виникли технічні труднощі при оплаті в магазині та на сайті. Деякі товари можуть бути недоступними, а частина поставок може затримуватися, — вказано на сайті Woolworths. 

З аналогічними проблемами зіткнулися й інші великі продуктові мережі, зокрема Coles та 7-Eleven

Coles закрила один магазин, в інших точках утворилися великі черги з покупців, оскільки багато кас вийшли з ладу. Проблеми з проведенням оплат виникли й у британської мережі супермаркетів Morrisons, однак компанія швидко їх вирішила.

Світовий гігант швидкого харчування McDonald's також зіштовхнувся з труднощами, компанія  закрила третину своїх закладів у Японії через проблеми у роботі касових апаратів.

Що сталося?

Масштабний збій у пристроях Windows виник через помилки в оновленні хмарної платформи Microsoft Azure та його взаємодії з антивірусом Crowdstrike.

Читайте також: Глобальні поставки смартфонів відновлюються завдяки Samsung та Apple

Особливо сильно збій торкнувся авіакомпаній та аеропортів, через що по всьому світу затримали майже 1400 рейсів. Також проблеми виникли у роботі банків, залізничних компаній, ЗМІ, медичних систем, тощо.

Daily Mail