Частка продажів брендів української компанії Kormotech за кордоном зросла до 31%

Український виробник кормів для котів і собак Kormotech завершив 2023 рік з оборотом у 152 млн дол., що на 28 млн дол більше показника 2022 року і на 2 млн дол перевищило прогнози компанії.

Компанія-власник брендів Optimeal, CLUB 4 PAWS, Гав!, Мяу! реалізувала 77 400 т продукції, що на 10 500 т (на 15,7%) більше, ніж у 2022-му.

Також виробник відзначив збільшення частки продажів за межами України. Співвідношення продажів на вітчизняному та зарубіжному ринках становить 31%/69% у тоннах відповідно. За рік динаміка експорту склала +4-5%.

Найдинамічніше бренди Kormotech приростали в порівнянні до минулорічного об’єму продажів на ринках Румунії (35%), Польщі (11%) та Молдови (11%).

У 2023-му компанії вдалося підписати контракти з партнерами з Південної Кореї та Малайзії, запустити продажі у Фінляндії. Загалом Kormotech розширила свою присутність до 42 країн світу.

Натомість в Україні спостерігається тренд уповільненого росту ринку – плюс 3% до попереднього року.

Загальний обсяг інвестицій компанії, спрямованих на виробництво в Україні та Литві, протягом минулого року становив 6,55 млн євро. Це дозволило наростити виробництво з 59 800 до 59 800 т.

*Довідка

Kormotech з 2003 року виробляє корм для котів і собак під брендами Optimeal, CLUB 4 PAWS, Гав!, Мяу!. 

Виробник має потужності в Україні та ЄС, а повний асортимент налічує понад 650 позицій. Компанія присутня у 42 країнах світу, де реалізує продукцію брендів та власних торгових марок партнерів.

Читайте також: Склад Rozetka у Києві постраждав внаслідок ракетної атаки ворога (фото)

У 2022 році фірма пішла з ринку Білорусі, на який припадало до 15% закордонних продажів. Втім, це не завадило виробнику збільшити виторг.

Forbes