Charles & Keith відкрив найбільший концептуальний магазин на Тайвані
Бренд взуття та аксесуарів Charles & Keith Taiwan представив дизайн свого нещодавно відкритого концептуального магазину у торговому центрі Kaohsiung E Sky Mall у місті Гаосюн, Тайвань.
Це третій концептуальний магазин бренду по всьому світу. У серію також увійшли бутік Cityplaza у Гонконгу, що відкрився у жовтні минулого року, та магазин, який відкрився у торговому центрі KLCC Mall у Куала-Лумпурі у грудні.
Charles & Keith Taiwan площею понад 300 кв. м втілює нову концепцію бренду, дотримуючись мінімальної кольорової гами з вигинами та плавними лініями в інтер’єрі для досягнення «сучасної естетики». Також у магазині є багато зелені: від пальм до субтропічних рослин.
Світло-зелена гофрована вітрина біля входу виготовлена з екологічно чистих матеріалів. А меблі, представлені в бутику, виготовлені з екологічно чистих полікарбонатних блоків місцевого виробництва, що свідчить про відданість Charles & Keith принципам сталого розвитку.
Акрилові столи неправильної форми та оксамитові дивани темно-зеленого та темно-синього кольорів створюють простір, в якому клієнти можуть просто розслабитися та насолодитися процесом вибору товару.
«Від текстур інтер’єру до візуального представлення товарів магазин призначений для відпочинку від шуму зовнішнього світу», — повідомляють у Charles & Keith.
Новий магазин став найбільшим магазином бренду на Тайвані.
Читайте також: Peek & Cloppenburg повертається до Бельгії