Chanel представив поп-ап концепцію у вигляді закусочної в центрі Брукліна

Французький модний дім Chanel представив нову поп-ап концепцію Lucky Chance Diner. Для цього бренд орендував місцевий ресторан у Вільямсбурзі та відкрив власну закусочну.

У такий спосіб Chanel відзначили випуск свого останнього аромату Chance Eau Fraîche та відкриття першого бутика Chanel у Брукліні.

Chanel’s Lucky Chance Diner буде домом для численних варіантів аромату Chance Eau Fraîche, створеного Олів’є Польжем. У поп-ап модного дому гості можуть безкоштовно взяти участь у персоналізованій подорожі ароматом, яка досліджує всі чотири квіткові варіації парфуму.

Вінтажний заклад оформлений у пастельній кольоровій гамі, в ньому є інтерактивні ігри, безліч фотосесій і традиційні закуски та страви.

Відкриється закусочна Lucky Chance Diner 8 вересня на Вайт-авеню у Брукліні і прийматиме відвідувачів з 11:00 до 19:00 щодня до 10 вересня.

Відвідування є безкоштовним, але охочим прийти рекомендують зарезервувати місця на сайті Chanel через велику кількість потенційних відвідувачів.

screenshot 1 | 1

Сезонний бутік Chanel

Раніше ми розповідал, що Chanel сезонний магазин на острові Міконос у Греції. Бутік працюватиме лише до 30 вересня.

Такі магазини Chanel працюють на популярних курортах по всьому світ, зокрема у Сен-Тропе, Бодрумі, Гемптоні, Марбельї, на острові Капрі.

Читайте також: EVA відкрила перший магазин у форматі shop-in-shop в Дніпрі

На острові Міконос бутік відкрився у торговому центрі Nammos Village. Магазин займає два поверхи, його загальна площа - 140 кв. м.

Як виглядає унікальний магазин бренду, дивіться в матеріалі.

MMR