Central Group придбає 18 універмагів Selfridges
Сума угоди може становити близько 5,4 млрд доларів.
Тайський конгломерат Central Group розширить свою присутність на європейських ринках після закриття угоди щодо придбання британського гіганта Selfridges Group.
«Європа є місцем походження брендів класу люкс, а європейські міста – одні з найпопулярніших напрямів для туристів з усього світу», – прокоментував гендиректор Central Group Тос Чиратіват.
Він також зазначив, що висококласні флагманські універмаги і сьогодні залишаються важливими орієнтирами в мегаполісах.
Про плани купівлі Selfridges тайська група заявила в грудні 2021 року. За експертними оцінками, сума угоди може становити близько 5,4 млрд доларів.
Компанія Selfridges, що налічує понад сто років історії, залишається одним з флагманів у сегменті люксових універмагів у Великобританії, а розташований на Oxford street магазин вважається одним з найкращих у світі. У 2020 році рітейлер втратив близько 40% виручки через обмеження і отримав збитки у розмірі понад 150 млн доларів.
Читайте також: Мода та NFT: універмаг Selfridges продаватиме цифровий одяг
У рамках операції Central Group придбає 18 універмагів Selfridges та збільшить кількість своїх магазинів на території Європи до 39.
Конгломерат не відкидає і нових поглинань на перспективному європейському ринку. У компанії позитивно оцінюють майбутнє універмагів та зазначають, що Central Group залишається відкритою для можливостей (за поглинаннями), які відповідають стратегії та баченню компанії.
Central Group веде свою історію з 1947 року, а відкриття першого універмагу компанії відбулося 1956 року. Сьогодні під управлінням компанії знаходиться близько 60 великоформатних торгових центрів у Таїланді, а також супермаркети та магазини повсякденного попиту на азійських ринках. Міжнародну експансію Central Group веде з 2011 року, коли було придбано італійську мережу Rinascente. У наступні роки компанія закріпилася також у Швейцарії, Німеччині та Данії. За прогнозами, сумарний дохід компанії до 2024 року зросте на 40% і складе 7,9 млрд доларів.
Очікується, що угода купівлі Selfridges також дозволить тайській групі реалізувати стратегію омніканальності щодо об’єднання фізичних магазинів та онлайн-каналів продажів. За п’ять років компанія планує інвестувати у розвиток напряму e-commerce понад 3 млрд. доларів.