Carrefour запустив дочірню мережу Atacadão у Франції

Французький ритейлер Carrefour офіційно відкрив свою першу торгову точку Atacadão, пропонуючи у ній "радикально інший" досвід покупок для споживачів.

Як розповів виконавчий директор Carrefour Олександр Бомпар, новий магазин площею 10 тис. кв. м, який відкрився 20 червня в Ольне-су-Буа, є “безпрецедентним” форматом на ринку роздрібної торгівлі Франції, і приблизно 70% його пропозиції буде надходити з внутрішнього ринку.

Магазин пропонуватиме близько 20 тис. SKU, з яких 25% будуть продуктами приватних торгових марок.

Формат Atacadão поєднує в собі елементи гуртової торгівлі та традиційної роздрібної торгівлі, перші точки було відкрито у Бразилії, мережу також розгорнули в Марокко.

Carrefour оголосив про плани представити Atacadão у Франції наприкінці 2022 року в рамках оголошення свого стратегічного плану Carrefour 2026.

Першим магазином керуватиме давній партнер Carrefour у Марокко та Франції, LabelVie (дочірня компанія Retail Holding Europe), за моделлю франшизи. LabelVie має попередній досвід роботи з концепцією Atacadão в Марокко.

За словами представників Carrefour, розміщення нового магазину в регіоні Сена-Сен-Дені забезпечує його широку зону обслуговування, що включає як професійних, так і звичайних споживачів, а також тих, хто шукає рекламні акції та доступні ціни.

Концепція Atacadão базується на поєднанні різних факторів, включаючи найдешевший магазин у своїй зоні обслуговування, додавання численних доступних посилань для всіх наших клієнтів і пропонування асортименту, зосередженого на предметах першої необхідності та доповненого обмеженими серіями, — зазначив Carrefour.

Читайте також: Мережу Carrefour можуть оштрафувати на 200 млн євро за “придушення” франчайзі

Крім того, деякі постачальники здійснюють доставку безпосередньо до магазину, що дозволяє знизити витрати на розповсюдження.

ESM