Burberry прикрасив Сеул “пелюстковим лабіринтом” та іншими унікальними інсталяціями (фото)

Британський модний дім Burberry продовжує свою маркетингову кампанію "Burberry Streets". Нещодавно вона дебютувала у Лондоні, де бренд зробив ребрендинг вокзалу Бонд-стріт з власним пунктом призначення.

Тепер Burberry продовжує акцію у корейському Сеулі. Бренд прикрасив місто захоплюючими інсталяціями.

1280h720 6 | 1

Вони розгорнулись у жвавому районі Сонгсу та продемонстрували фірмові знаки Burberry, такі як троянда та нещодавно переосмислений дизайн лицаря на коні.

Як виглядає “Burberry Streets” у Сеулі?

“Троянда Сонгсу” представляє собою “пелюстковий лабіринт”, натхненний англійською трояндою - мотивом, який досліджувався в першій колекції нового дизайнера модного дому Деніела Лі. 

Кожен елемент інсталяції відображає останню колекцію бренду сезону зима 2023 року.

1280h720 8 | 2

Читайте також: Prada візьме участь у розробці скафандрів для майбутньої місії NASA на Місяць

Також у місті діють тимчасові поп-апи, де відвідувачі можуть побачити нове взуття та аксесуари бренду, а у Norman’s Cafe можна спробувати традиційні британські смаколики.

1280h720 7 | 3

Перформанс у Сеулі розпочався 7 жовтня і триватиме до 5 листопада, після чого “Burberry Streets” вирушить до китайського Шанхаю.

Hypebeast