Burberry прикрасив Сеул “пелюстковим лабіринтом” та іншими унікальними інсталяціями (фото)
Британський модний дім Burberry продовжує свою маркетингову кампанію "Burberry Streets". Нещодавно вона дебютувала у Лондоні, де бренд зробив ребрендинг вокзалу Бонд-стріт з власним пунктом призначення.
Тепер Burberry продовжує акцію у корейському Сеулі. Бренд прикрасив місто захоплюючими інсталяціями.
Вони розгорнулись у жвавому районі Сонгсу та продемонстрували фірмові знаки Burberry, такі як троянда та нещодавно переосмислений дизайн лицаря на коні.
Як виглядає “Burberry Streets” у Сеулі?
“Троянда Сонгсу” представляє собою “пелюстковий лабіринт”, натхненний англійською трояндою - мотивом, який досліджувався в першій колекції нового дизайнера модного дому Деніела Лі.
Кожен елемент інсталяції відображає останню колекцію бренду сезону зима 2023 року.
Читайте також: Prada візьме участь у розробці скафандрів для майбутньої місії NASA на Місяць
Також у місті діють тимчасові поп-апи, де відвідувачі можуть побачити нове взуття та аксесуари бренду, а у Norman’s Cafe можна спробувати традиційні британські смаколики.
Перформанс у Сеулі розпочався 7 жовтня і триватиме до 5 листопада, після чого “Burberry Streets” вирушить до китайського Шанхаю.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації