Budhouse Group: підсумки 2024 року
НАГОРОДИ ТА ПРЕМІЇ 2024
- ТРЦ FORUM LVIV – перше місце у номінації «Кращий середній ТРЦ у містах мільйонниках», RAU Awards.
- ТРЦ Nikolsky – перше місце у номінації «Кращій великий ТРЦ у містах мільйонниках», RAU Awards.
- Linden Luxury Residences – перше місце Building of the year, CEEQA 2024.
ВІДВІДУВАНІСТЬ
Торгові центри Budhouse у 2024 році відвідали 22 млн осіб. Відвідуваність не змінилася порівняно з 2023 роком. У ТРЦ Nikolsky внаслідок масованих обстрілів Харкова та великої частки тривог у першій половині 2024 року, відвідуваність впала і відновилась тільки восени 2024 року. У ТРЦ Lubava та Forum Lviv відвідуваність поступово зростала протягом року.
Таким чином, на 1000 м кв орендної площі припадає у середньому 565 відвідувачів.
Відвідувачі стають більш цільовими. На це вказують ряд індикаторів – кількість відвідуваних магазинів, тривалість візиту, доля випадкових відвідувачів ТЦ, конверсія відвідувач-покупець. Так конверсія (частка покупців серед відвідувачів), збільшилась на 5%, а тривалість візиту навпаки зменшилась на 11% порівняно з довоєнним часом. Також суттєво (на 30%) зменшилась кількість торговельних точок, які клієнт відвідав при тому, що мета візиту до ТРЦ залишилась тією ж. На 10% збільшилася частка відвідувачів, що планували візит.
ТОВАРООБІГ
Загальний товарообіг ТЦ компанії склав у 2024 році 12,2 млрд грн., що на 33% більше ніж у 2023 році (+20% у Євро). Порівняно з 2021 роком, товарообіг торгових центрів у гривневому еквіваленті зріс на 17%. У валюті товарообіг ТЦ компанії порівняно з довоєнним часом скоротився на 14%.
Головною причиною є закриття ТРЦ Fabrika та важка ситуація у Харкові на початку року. Не пошкоджені торгові центри значно перевищили рівень 2021 року у валюті, ТРЦ Lubava перевищив його на 16%, а Forum на 32%.
ОРЕНДАРІ
У 2024 роках вдалось зберегти мінімальну вакантність на рівні 0,9%. Така ж саме вакантність була у 2021, та у 2023 році. Крім того, залишаються непрацюючими магазини групи Inditex та H&M у ТРЦ Nikolsky.
Ротація орендарів була меншою ніж у 2023 році. У 2024 році було підписано 34 нових договорів оренди у діючих ТЦ. Але загальна площа цих нових орендарів була більша – 4600 м кв (44 нових договорів 3000 м кв у 2023 році).
Найбільш значними новими орендарями стали Adidas, Nike у Forum Lviv, Sinsay у Nikolsky та Lubava. Значною подією стало відкриття на -3 поверху Nikolsky Pop-up center, де орендарі ТРЦ мали змогу працювати під час тривог.
ON-LINE
У 2024 році торговельні центри BHG традіційно багато уваги приділяли просуванню онлайн. Загальна кількість контактів з користувачами на різних ресурсах становила 103 млн., що у 2 рази більше ніж у 2023 році.
Загальна кількість послідовників у соціальних мережах становила 765,3 тис. Приріст порівняно з 2023 роком склав 10%. При цьому кількість послідовників ТРЦ Fabrika, не зважаючи на пошкодження, за останній рік фактично не змінилася. Акаунти Інстаграм ТРЦ Fabrikaта ТРЦ Forum, вже багато років залишаються на першому та другому місці в Україні у рейтингу українських ТЦ за кількістю підписників.
Відвідувачі ТРЦ все більше занурюються в соціальні мережі. Значно зріс відсоток тих, хто зареєстрований в YouTube, Telegram та Tik-Tok. Найбільші темпи зростання серед відвідувачів ТЦ демонструє Тік-Ток. Частка людей, що зареєстровані у цій мережі збільшилася на 30% за рік. Напевно це пов’язано також зі змінами у віковій структурі відвідувачів. Тепер майже 50% відвідувачів мають аккаунт у Тік-Ток. До повномасштабного вторгнення ця частка складала близько 20%.
МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ
У 2024 році в ТЦ BHG відбулось 370 різних івентів. Це на 8% менше ніж у 2023 році. Зменшення кількості івентів відбулося внаслідок меншої активності у Харкові у першій половині 2024 року. Масовані обстріли міста вплинули на кількість заходів.
Найбільш значними івентами 2024 року були День Народження, Косплей та Хелловін у Lubava, День народження та різдвяні свята у ТРЦ Forum, Хелловін та новорічні свята у Nikolsky. Відкриттям року став новий захід у ТРЦ Nikolsky – Караоке на екрані (з використанням мультимедійних екранів ТРЦ).
ДЕВЕЛОПМЕНТ
Протягом 2024 року в ТРЦ Lubava було добудовано 600 м кв орендних площ, за рахунок чого була збільшена площа магазинів House, Brands outlet та ДРЦ.
Читайте також: Чи змінились стратегії девелоперів з початком вторгнення? Маркетинг ТРЦ під час війни (частина 1)
Розпочаті у 2021 році будівельні роботи ТРЦ Khortitsa mall у Запоріжжі та ТРЦ Yessa у Одесі призупинені на час бойових дій. Роботи по відновленню ТРЦ Fabrika також планується розпочати після припинення обстрілів м. Херсон.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації