Британський ритейлер роздає людям безплатну їжу після “кодового слова”

Британська мережа супермаркетів Morrisons об'єдналася з компанією Heinz для проведення нетипової благодійної акції.

Впродовж двох тижнів липня ритейлер роздає безплатні обіди, для отримання яких клієнт має сказати "секретне слово".

Відвідувачі можуть замовити безплатну картоплю в мундирі з сиром Heinz Cheesy Beanz у будь-якому кафе Morrisons по всій Великобританії, якщо використають фрази на кшталт: "Покличте Генрі", "Генрі тут?", "Можна мені Генрі?" або просто "Генрі". 

Персонал не ставитиме жодних запитань і просто принесе страву після кодового слово.

Акцію запровадили для фінансової допомоги сім’ям після початку канікул, коли діти залишились без шкільного харчування.

Мережа планує продовжити свою ініціативу "Діти їдять безкоштовно", в рамках якої можна безоплатно отримати дитяче харчування при купівлі будь-якого основного блюда для дорослих вартістю понад 5 фунтів стерлінгів.

У Morrisons наголошують, що ця акція не розв’язує проблему продовольчої бідності, але надає посильну допомогу тим, хто її потребує.

Клієнти вдячні за наші попередні ініціативи, тому ми раді, що повертаємося до них знову. Напружені літні місяці, коли діти постійно вдома, можуть посилити фінансовий тиск на клієнтів, тож ми вирішили прийти на допомогу, — зазначив Кріс Стронг, старший менеджер із закупівель.

Читайте також: Глобальний ринок e-commerce перевищить 4 трильйони доларів вже цього року

Подібні акції у Великій Британії запроваджують й інші заклади, зокрема супермаркети Asda та Sainsbury's, окремі ресторани Gordon Ramsay та деякі інші магазини, ТРЦ та готелі.

Daily Mail