Бренд вишиванок SVARGA та BlaBlaCar запустили спільний проєкт до Дня Незалежності
Маркетплейс автодорожніх подорожей та бренд українського вишитого одягу SVARGA запустили спільний проєкт з популяризації української вишивки різних регіонів.
Компанії пропонують долучитися до нього всім охочим і наприкінці розіграють індивідуальну вишиванку у своїх соціальних мережах.
Українців запрошують дослідити свою родинну спадщину і поділитися цим зі світом. Вже більше року SVARGA створюють колекцію вишиванок з автентичними орнаментами різних регіонів України – “Вишивана Україна”.
З нагоди Дня Незалежності бренд пропонує українцям самостійно доєднатись до поповнення колекції візерунками їхніх регіонів та родин.
Як взяти участь у проєкті?
Знайдіть старовинні речі, які можуть розповісти про історію минулих поколінь, наприклад одяг, прикраси, побутові речі, меблі чи навіть фото, які залишились від рідних.
Сфотографуйтесь з цими речами та поділіться знімком у stories або в дописі Instagram, обов’язково відмітьте сторінки в Instagram брендів.
Читайте також: Одягають зірок, топ-моделей та королівських осіб: 5 українських брендів, які підкорили світ
Знайдіть спільний допис SVARGA та BlaBlaCar в Instagram та поставте + в коментарях.
Переможець визначиться 31 серпня, за допомогою рандомайзера.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації