Бренд Mango планує відкрити 500 нових магазинів за два роки

Іспанський модний ритейлер Mango оголосив про масштабні плани розширення. До 2026 року компанія хоче відкрити 500 нових магазинів по всьому світу.

Також бренд планує зміни в керівництві, збільшення продажів на 12% порівняно з 2022 роком до понад 3 мільярдів євро.

За 2023 рік вдалося відкрити понад 130 магазинів і відремонтувати ще 80 з працюючих. Здебільшого оновлення торговельних точок здійснювались у США, а найбільше нових з’явилось у Індії, Іспанії, Італії та Великій Британії.

Крім цього ритейлер відкрив e-commerce відділ у двадцяти країнах. Центрами відкриттів у наступні два роки стануть США, Італія, Франція, Іспанія, Велика Британія, Індія та Канада.

Щодо кадрових змін, очікується, що до компанії прийдуть чотири незалежні члени правління: Марк Пуїга (голова іспанської косметичної та модної групи його сім’ї), Жорді Констанс (колишній генеральний директор Louis Vuitton і Danone), інвестиційний банкір Хорхе Лукайя, професор економіки та експерт з управління Джорді Каналс. Фінансовий директор Mango Маргарита Салванс також увійде до складу ради директорів.

Читайте також: Louis Vuitton запускає понад 50 особливих локацій по всьому світу

Згідно з заявою бренду, гендиректор Mango Тоні Руїс викупить 5% акціонерного капіталу компанії, щоб зміцнити її стабільність.

Across Magazine