Бренд Gucci знову зареєстрував торгову марку в росії

Італійський бренд Gucci офіційно зареєстрував торгову марку в росії, що дозволить йому продавати одяг, аксесуари, ювелірні вироби та відкривати ресторани.

Про це пише Liga.net, посилаючись на росЗМІ.

Повідомляється, що заявку подали ще 2 червня 2023 року, а дата держреєстрації – 18 лютого 2025-го

Guccio Gucci, що зареєстрована у Флоренції, отримала права на товарний знак у росії до 2033 року. Реєстрація охоплює широкий спектр товарів відповідно до міжнародної класифікації (МКТП).

Це дозволяє бренду реалізовувати сумки, сукні, жіночий та дитячий одяг, спідню білизну, купальники, взуття та головні убори. Також під маркою Gucci можуть продаватися спортивні товари, зокрема лижі та дошки для серфінгу, м'які іграшки, ювелірні вироби, посуд і кухонний інвентар.

До того ж, зареєстрований товарний знак дає компанії право займатися рекламною діяльністю та відкривати заклади громадського харчування.

Також Союз торгових центрів росії направив пропозицію щодо повернення брендів Uniqlo, Zara, Massimo Dutti, Bershka, Oysho та Pull & Bear. Зазначається, що компанії аналізують ринок і розглядають можливі варіанти відновлення діяльності в країні.

Група компаній Kering оголосила про закриття своїх магазинів у росії в березні 2022 року. Крім того, компанія зробила "значну пожертву" Управлінню Верховного комісара Організації Об'єднаних Націй з прав людини та Агентству ООН у справах біженців. 

Читайте також: Девід Бекхем зареєстрував власний бренд у росії – ЗМІ

*Довідка. Група Kering, заснована 1962 року, належить французькому мільярдеру Франсуа Піно. До групи входять різні люксові бренди, зокрема Gucci, Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni та інші. Станом на 2021 рік у групі компаній налічувалося 42 000 співробітників, а її річний виторг становив 17,6 млрд євро.