Бренд Fanta провів повний ребрендинг і представив новий логотип

Бренд напоїв Fanta вперше за довгий час оновив свою візуальну айдентику.

Логотип бренду повністю змінили, щоб “надати йому єдиної глобальної ідентичності з фокусом на грайливість”. Над цим працювала команда дизайнерів Coca-Cola та креативна агенція “Jones Knowles Ritchie”.

На думку бренду, попереднє лого Fanta було занадто стриманим для цього напою.

image 2023 04 12 12 20 43 | 1

Новий логотип простіший, дизайнери зокрема відмовились від зображення помаранчевого кола та листа. Сам напис назви також змінився, світлішим та яскравішим став відтінок синього фону.

Креативникі вирішили відмовитись від помаранчевого круга і листа в логотипі й змістила акцент з помаранчевого кольору на діапазон кольорів інших смаків.

Це зробили через те, що лого буде використовуватись в усіх асортиментах смаків Fanta.

Зазначається, що впроваджувати оновлену айдентику Fanta будуть поступово, в тих країнах, де продається напій бренду.

1140h885 3 | 2
1140h885 2 | 3

Оновлення логотипу Pepsi

Раніше ми розповідали, що корпорація PepsiCo змінить логотип свого основного напою Pepsi вперше за останні 14 років.

Дизайнери вирішили повернутись до класичного зображення червоно-біло-синього глобуса з хвилястими лініями.

Новий дизайн напою буде представлений восени цього року у Північній Америці, під час святкування 125-річчя бренду. В усіх інших країнах презентація пройде у 2024 році.

Читайте також: На виставці Milan Design Week представлять п’ять українських брендів у спільній концепції

За словами старшого віце-президента та головного дизайнера PepsiCo Мауро Порчіні, нову айдентику бренду розробили, щоб створити зв’язок майбутніх поколінь зі спадщиною Pepsi.

Як виглядає нове лого культового напою і який старий елемент туди повернули, читайте в нашому матеріалі.

Dezeen