Бренд Fanta провів повний ребрендинг і представив новий логотип
Бренд напоїв Fanta вперше за довгий час оновив свою візуальну айдентику.
Логотип бренду повністю змінили, щоб “надати йому єдиної глобальної ідентичності з фокусом на грайливість”. Над цим працювала команда дизайнерів Coca-Cola та креативна агенція “Jones Knowles Ritchie”.
На думку бренду, попереднє лого Fanta було занадто стриманим для цього напою.
Новий логотип простіший, дизайнери зокрема відмовились від зображення помаранчевого кола та листа. Сам напис назви також змінився, світлішим та яскравішим став відтінок синього фону.
Креативникі вирішили відмовитись від помаранчевого круга і листа в логотипі й змістила акцент з помаранчевого кольору на діапазон кольорів інших смаків.
Це зробили через те, що лого буде використовуватись в усіх асортиментах смаків Fanta.
Зазначається, що впроваджувати оновлену айдентику Fanta будуть поступово, в тих країнах, де продається напій бренду.
Оновлення логотипу Pepsi
Раніше ми розповідали, що корпорація PepsiCo змінить логотип свого основного напою Pepsi вперше за останні 14 років.
Дизайнери вирішили повернутись до класичного зображення червоно-біло-синього глобуса з хвилястими лініями.
Новий дизайн напою буде представлений восени цього року у Північній Америці, під час святкування 125-річчя бренду. В усіх інших країнах презентація пройде у 2024 році.
Читайте також: На виставці Milan Design Week представлять п’ять українських брендів у спільній концепції
За словами старшого віце-президента та головного дизайнера PepsiCo Мауро Порчіні, нову айдентику бренду розробили, щоб створити зв’язок майбутніх поколінь зі спадщиною Pepsi.
Як виглядає нове лого культового напою і який старий елемент туди повернули, читайте в нашому матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації