Bottega Veneta відкрив бутік у культовій міланській галереї (фото)

Італійський дім моди Bottega Veneta відкриває новий бутік у Мілані. Він запрацює у знаковому місці - в Галереї Вітторіо Емануеле між собором Дуомо і театром Ла Скала.

Це перший магазин бренду епохи нового креативного директора Матьє Блазі.

Простір займає два поверхи загальною площею близько 250 м кв. В інтер'єрі використовується скло, італійський каштан і зелений мармур.

1 | 1

У бутику Bottega Veneta представлені шкіряні вироби та взуття для чоловіків та жінок, а також жіночий одяг.

Я хотів висловити ідею домашнього інтер'єру, яка відсилає до італійської модерністської архітектури, яка контрастує з естетикою космічного корабля. І передати інтимність та уяву під час одягання, — поділився Матьє Блазі.

2 1 | 2
3 1 | 3

Залишки люксових брендів

Раніше ми розповідали, що у люксових брендів по всьому світу скупчилися величезні запаси товарів, це стосується як мережевих магазинів, так і незалежних бутиків та онлайн-ритейлерів.

Попит на предмети розкоші почав зростали після пандемії коронавірусу, минулого року продажі підскочили на 15%. Втім, ближче до кінця року американські споживачі почали скорочувати витрати і вже влітку цього року попит почав падати і в Європі. Затребуваність люксових товарів з боку китайських туристів також не виправдала очікувань.

Читайте також: Одна з найбільших люксових мереж універмагів у Європі готує заяву про банкрутство

За словами аналітиків консалтингової компанії Bain, до кінця 2023-го темпи зростання продажів люксових товарів скоротяться вдвічі. Через це у люксових брендів почали накопичуватися надто великі запаси товарів.

Деякі модні дома, наприклад Burberry, навіть викуповують назад власний одяг з універмагів. А в чому проблема великих залишків товару, розповідаємо в матеріалі.