Близько 6 тис. магазинів: LPP планує розширення Sinsay для збільшення продажів

Польський фешн-конгломерат LPP, що є власником бренду Sinsay, робить ставку на його швидке розширення, щоб подвоїти річний дохід до 10,56 млрд доларів до 2027 року. 

Згідно з новою трирічною стратегією, на Sinsay має припадати 75% загального обсягу продажів групи, повідомляє Reuters.

До кінця 2027 року LPP, до якої також входять Reserved, Cropp, House та Mohito, планує розширити мережу магазинів до 7 500 точок, з яких близько 6 000 становитимуть магазини Sinsay, а також збільшити продажі в електронній комерції до 10 мільярдів злотих за той самий період.

Бізнес-модель Sinsay зосереджена на експансії в менші міста, пропонуючи бюджетний одяг в районах з низькою роздрібною конкуренцією.

Минулого року LPP відкрила 572 нових магазини, 534 з яких - для Sinsay, що прагне конкурувати з такими ритейлерами, як Bershka з групи Inditex.

Генеральний директор LPP Марек Пєхоцький також заявив, що компанія не планує повертатися на російський ринок, додавши, що група зосереджена на розширенні в Польщі, а також у Східній, Центральній та Південній Європі. Відповідаючи на запитання про вплив американських тарифів на світову торгівлю, Пєхоцький сказав, що вони можуть створити можливості для кращого ціноутворення з боку азіатських постачальників LPP.

Компанії з Азії будуть під більшим тиском, щоб продавати дешевше європейським компаніям або нам. Тож це буде на нашу користь - вони будуть змушені знизити ціни, - сказав він.

Читайте також: Sinsay, Zara чи H&M: хто з іноземних fashion-ритейлерів найбільше наростив продажі в Україні

Група LPP працює переважно в Центральній Європі і не веде торгівлю в Сполучених Штатах.