Близько 30% на рік: найбільші світові ритейлери фіксують значне зростання виручки

Річне зростання виручки 250 найбільших рітейлерів світу склало близько 30%, а їхній сукупний прибуток збільшився на чверть.

Про це свідчить звіт Deloitte Global Powers of Retailing за 2023 рік, де проаналізовано та порівняно 2021/2022 та 2020/2021 фінансові роки для найбільших світових роздрібних торговців.

Згідно з ним, середній роздрібний виторг ритейлерів становить понад 220 мільярдів доларів, мінімальний зафіксований дохід 45 мільярдів доларів, а максимум, якого вдалося досягти мережі - 572,7 мільярда доларів.

У 2021 фінансовому році 250 найбільших світових ритейлерів можна розділити на такі товарні сектори:

  • 15% – роздрібні торговці одягом та аксесуарами;
  • 54% – роздрібні торговці товарами повсякденного попиту;
  • 23% – роздрібні торговці товарів для відпочинку;
  • 8% – диверсифіковані роздрібні торговці.

Зростання за сегментами

Найшвидше зростання у річному обчисленні демонстрували ритейлери одягу та аксесуарів - +31,3% порівняно з попереднім роком.

Друге за темпами зростання мали диверсифіковані ритейлери, воно склало 15,6%, тоді як продавці товарів для відпочинку та роздрібні торговці FMCG показали найповільніше зростання - 9,3% та 5% відповідно.

Читайте також: Скільки отримують провідні фахівці у галузі ритейлу (інфографіка)

Як ми бачимо, деякі гравці займаються перепродажем товарів, що мало використовуються, або впровадженням безлічі технологічних інновацій. При цьому успішні рітейлери поєднують технології з людським фактором, щоб забезпечити оптимальну якість обслуговування клієнтів. Але серед 50 компаній, що найбільш швидко ростуть, основними драйверами зростання були люксові бренди, постачальники послуг електронної комерції та універмаги, — каже керівник глобальної роздрібної, оптової та дистрибутивної діяльності компанії Deloitte Еван Шіен.

UTG