Бізнес-комунікації у 21 сторіччі: чому бренди та ритейлери повинні мати голос
У 21 сторіччі комунікація стала невід’ємною складовою життя, зокрема для бізнесу. Бренди і ритейлери вже не уявляють своєї діяльності без активного задіяння соцмереж, преси та інших каналів.
Керівниця комунікаційної агенції ЗМІСТ Діана Литвиненко у колонці для The Page розповіла, наскільки і чому це так важливо сьогодні. УРТЦ пропонує найцікавіше у своєму матеріалі.
Важливість комунікацій
Експертка розповідає, як на початку своєї журналістської кар’єри, у часи тотального панування телебачення, почула від керівниці одного з закладів культури, що очікувала на приїзд преси, цікаву фразу: "Якщо захід пройшов і про нього нічого немає в ЗМІ, вважайте, що його не було".
На думку Діани Литвиненко, саме так почалася ера глобальної комунікації. 20 років тому головним рупором і джерелом новин були саме телебачення, радіо і газети. Інтернет тоді лише набирав обертів, тож ера оперативності і глобальної комунікації почалася дещо згодом. Але вона почалася.
Пройшло 20 років, і зараз питання – потрібен бізнесу чи бренду голос і розголос, який забезпечують різноманітні комунікаційні інструменти, – не виникає. Є набір методик, трендів, стандартів, є вибір, кому довірити ваш голос – smm-нику на фрілансі чи комунікаційній агенції, але сумнівів, чи треба це робити, вже немає, - наголошує керівниця комунікаційної агенції ЗМІСТ.
Литвиненко зазначає, що якщо у вас потужний бізнес, він має про себе не говорити, а кричати. Просто пропонувати споживачам і ритейлу себе і свої послуги - недостатньо. Вашу продукцію куплять з меншою ймовірністю, якщо не знатимуть вашу тональність, громадянську позицію та рівень підтримки ЗСУ.
Українці активно користуються соцмережами, тож для спілкування з брендом в соціальних медіа, посередник зазвичай не потрібен.
Якщо ви – власник чи то невеликого бренду, чи гігантського холдингу, часто вашу особистість і благополуччя асоціюють з бізнесом, і знову ж – у соціальних медіа. Ви зі своїх сторінок розповідаєте, що у бізнесу – все добре. І вам вірять. Доки бізнес працює на вас, тим часом саме ви – його гарант і рупор. Замкнене коло. І тут теж головне – не мовчати, - пояснює експертка.
Кризовий PR
Це окремий виклик, адже у цій ситуації взагалі не важливо, ким ви є - пересічною людиною, власником бренду чи головою правління банку. Кризова ситуація може спіткати кожного.
Питання лише в тому, як правильно “загасити цю пожежу”: мовчати, виправдовуватися чи бути підготовленим до ризиків і виважено обирати інструменти із заздалегідь прописаного антикризового плану.
У цьому випадку потрібно пам’ятати, що незалежно від виду та масштабу бізнесу, правила кризової комунікації однакові для всіх.
Читайте також: ЛУН назвав найвпізнаваніших девелоперів Києва у 2023 році (інфографіка)
Якщо ви керуєте інформаційним потоком, саме ви, а не ваші конкуренти, задаєте напрямок розвитку бізнесу, саме вас слухають і за вами йдуть, ви – той, хто створює тренди і їх же змінює, зрештою, саме ви – те ТБ/радіо/газета 20-річної давнини, яким вірили і на які рівнялися, - резюмувала Діана Литвиненко.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації