Більше третини українців хочуть регулярно отримувати повідомлення про акції від бізнесу – опитування
34% українців цікавляться акціями від бізнесу, а 16% хотіли б отримувати інформацію про знижки щотижня.
Про це свідчать результати опитування Rakuten Viber, отриманого LIGA.net. В анонімному онлайн-опитуванні взяли участь понад 35 тис. користувачів мессенджера. Ключова вікова група – 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45 років.
Згідно з дослідженням, 18% споживачів, навпаки, взагалі не хочуть отримувати інформацію про жодні акційні пропозиції.
Відповіді на запитання "З якою частотою вам дійсно корисно отримувати інформацію про акції від бізнесу?" розподілилися так:
- байдуже – 48%;
- з періодичністю в "ніколи" – 18%;
- щотижня – 16%;
- тільки до свят – 7%;
- щомісяця – 5%;
- кілька разів на рік – 3%;
- виключно до мого дня народження – 3%.
Читайте також: Падіння за всіма показниками. Споживчі настрої українців знизилися у жовтні 2024-го
Також дослідження показало, що 45% українців взаємодіють з компаніями в месенджерах, ще 28% – на сайтах магазинів або маркетплейсів.
Далі за популярністю йдуть телефонні дзвінки – 16%, sms – 7% та електронна пошта – 4%.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації