Більше третини українців хочуть регулярно отримувати повідомлення про акції від бізнесу – опитування

34% українців цікавляться акціями від бізнесу, а 16% хотіли б отримувати інформацію про знижки щотижня.

Про це свідчать результати опитування Rakuten Viber, отриманого LIGA.net. В анонімному онлайн-опитуванні взяли участь понад 35 тис. користувачів мессенджера. Ключова вікова група – 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45 років.

Згідно з дослідженням, 18% споживачів, навпаки, взагалі не хочуть отримувати інформацію про жодні акційні пропозиції.

Відповіді на запитання "З якою частотою вам дійсно корисно отримувати інформацію про акції від бізнесу?" розподілилися так:

  • байдуже – 48%;
  • з періодичністю в "ніколи" – 18%;
  • щотижня – 16%;
  • тільки до свят – 7%;
  • щомісяця – 5%;
  • кілька разів на рік – 3%;
  • виключно до мого дня народження – 3%.

Читайте також: Падіння за всіма показниками. Споживчі настрої українців знизилися у жовтні 2024-го

Також дослідження показало, що 45% українців взаємодіють з компаніями в месенджерах, ще 28% – на сайтах магазинів або маркетплейсів.

Далі за популярністю йдуть телефонні дзвінки – 16%, sms – 7% та електронна пошта – 4%.