Biedronka відклала вихід на новий європейський ринок – деталі
Польська мережа дискаунтерів Biedronka відклала вихід на словацький ринок, пропустивши передріздвяний сезон покупок.
Спочатку ритейлер планував відкрити перші магазини до кінця 2024 року у кількох великих містах та невеликих населених пунктах.
Португальська роздрібна група Jerónimo Martins, якій належить Biedronka, підтвердила затримку. Там зазначили, що для забезпечення формальностей, пов'язаних з відкриттям, зокрема отримання необхідних дозволів і належну підготовку до початку діяльності, відкриття першого магазину перенесено на перший квартал 2025 року.
*Довідка
Нагадаємо, що польська мережа Biedronka, яка налічує понад 3500 магазинів, що продають продукти харчування та товари повсякденного вжитку, оголосила про плани розширитися на сусідню Словаччину минулого літа.
У Словаччині Biedronka в першу чергу буде основним конкурентом Lidl, Kaufland, Coop Jednota, Tesco та Billa. Успіх польської Biedronka ґрунтується на дешевих продуктах, широких пропозиціях під приватними торговими марками та постійних акціях.
Читайте також: Російський ритейлер Mere повернувся в Польщу під зміненою назвою
Компанія хоче відтворити цю модель у Словаччині, потенційно підірвавши ринок і кинувши виклик існуючим ритейл-мережам.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації