Biedronka відклала вихід на новий європейський ринок – деталі

Польська мережа дискаунтерів Biedronka відклала вихід на словацький ринок, пропустивши передріздвяний сезон покупок. 

Спочатку ритейлер планував відкрити перші магазини до кінця 2024 року у кількох великих містах та невеликих населених пунктах.

Португальська роздрібна група Jerónimo Martins, якій належить Biedronka, підтвердила затримку. Там зазначили, що для забезпечення формальностей, пов'язаних з відкриттям, зокрема отримання необхідних дозволів і належну підготовку до початку діяльності, відкриття першого магазину перенесено на перший квартал 2025 року.

*Довідка

Нагадаємо, що польська мережа Biedronka, яка налічує понад 3500 магазинів, що продають продукти харчування та товари повсякденного вжитку, оголосила про плани розширитися на сусідню Словаччину минулого літа. 

У Словаччині Biedronka в першу чергу буде основним конкурентом Lidl, Kaufland, Coop Jednota, Tesco та Billa. Успіх польської Biedronka ґрунтується на дешевих продуктах, широких пропозиціях під приватними торговими марками та постійних акціях. 

Читайте також: Російський ритейлер Mere повернувся в Польщу під зміненою назвою

Компанія хоче відтворити цю модель у Словаччині, потенційно підірвавши ринок і кинувши виклик існуючим ритейл-мережам.

Trade Master