Bershka з касами самообслуговування. Inditex запустив нову іміджеву концепцію
Іспанський фешн-гігант Inditex, що володіє брендами Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho та Bershka, представив у Польщі нову технологічну концепцію магазину.
Так, флагманський бутік Bershka в ТРЦ Galeria Jurajska в Ченстохові, повністю змінив свій вигляд. Тепер він має більшу площу та працює за новою іміджевою концепцією мережі.
Для модернізованого магазину характерна природна архітектура, яка дозволяє більш наочно демонструвати пропоновані там товари, а фішкою стали каси самообслуговування та LED екрани.
На світлодіодних екранах можна відстежувати останні колекції, а каси самообслуговування спрощують покупки. Раніше схожі самокаси Inditex запустив у мережах Zara та Pull&Bear.
Ми раді, що Inditex розвивається на заході, впроваджуючи нові концепції. Модернізація Bershka є важливою подією для Jurajska та місцевого ринку. Тим більше, що цей магазин є одним із найпопулярніших і найбільш відвідуваних покупцями, – розповідає директорка Galeria Jurajska Анна Борецька.
Читайте також: Inditex відкриває три нових флагмани у найбільшому ТРЦ Казахстану
Створений за новою концепцією салон вирізняється також своєю пропозицією. Тут базову пропозицію доповнюють лімітовані випуски та низка різноманітних ліцензійних колекцій Bershka.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації