Barbie-трафік на маркетплейсі АЛЛО зріс утричі напередодні прем’єри
Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував реакцію клієнтів на прем’єру фільму Barbie та динаміку продажів популярної ляльки на платформі.
Результатами із УРТЦ поділились у прес-службі компанії.
Лялька Barbie завжди була популярною і користувалася стабільним попитом серед клієнтів на allo.ua, проте напередодні прем'єри онлайн-трафік на картки товарів з серії Barbie зріс утричі, порівняно з середнім аналогічним трафіком влітку.
Після прем'єри спостерігається подальше зростання пошукового трафіку, відзначають у компанії. Зазвичай попит на персонажів фільмів та мультфільмів зростає впродовж 1-2 тижнів після прем'єри, тож в компанії очікують на зростання продажів дещо пізніше, адже фільм вийшов на великі екрани в Україні лише 21 липня 2023 року.
Продавцем ляльок та аксесуарів серії Barbie є не лише компанія АЛЛО, а й партнери-мерчанти маркетплейсу.
Топ-5 найпопулярніших моделей Barbie на маркетплейсі:
- Лялька Barbie "Сяючий хвостик", серія ляльок Дрімтопія.
- Ігровий набір Barbie СПА-салон.
- Лялька Barbie у довгій райдужній сукні, серія ляльок Barbie Extra.
- Лялька Barbie "Поп-зірка", серія ляльок "Я можу бути".
- Лялька Barbie з аксесуарами "Святкова вечірка", серія "Кольорове перевтілення".
Очевидно, що фільм вплинув на загальний тренд Barbiecore, а рожевий став найпопулярнішим кольором цього літа. Втім, клієнти АЛЛО поки не поспішають скуповувати ляльки Barbie для своїх дітей. По-перше, чимало жінок з дітьми досі перебувають за кордоном, а це значний сегмент наших клієнтів. По-друге, наближається сезон підготовки до школи, тож він, вочевидь, більш актуальний через анонсування повернення шкіл до офлайн-навчання. Очікувано, що під впливом фільму продажі Barbie та всього, з нею пов'язаного, зростуть наступного кварталу, – коментує категорійний менеджер департаменту іграшок маркетплейса АЛЛО Катерина Рижкова.
Читайте також: Gap переманює президента Mattel Річарда Діксона після успішного ребрендингу Barbie
Зазвичай пік продажів іграшок, зокрема й ляльок Barbie, припадає на листопад-грудень, тобто на період "Чорної п'ятниці" та час придбання новорічних подарунків. В цей час продажі категорії зростають на 80%.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації