Ажіотажний попит на локації: черкаський ТРЦ Lubava збільшив орендну площу

Черкаський ТРЦ Lubava добудував додатково близько 600 м кв орендної площі. Відтак, загальна орендна площа торговельного центру зросла на 3%, розширення торкнулося усіх поверхів об’єкту.

Як розповів операційний директор девелоперської компанії Budhouse Group Максим Гаврюшин у ексклюзивному коментарі УРТЦ, рішення щодо розширення ухвалили через надзвичайно високий попит на вільні площі з боку орендарів.

Будівництво тривало 4 місяці і було завершене у грудні, ще близько 3 місяців велись адаптаційні роботи. Один з орендарів вже відкрився в оновленому форматі, це польський бренд Cropp, площа якого завдяки ремонту та розширенню зросла майже у два рази. За кілька тижнів чекаємо відкриття розширеного Brands Outlet, який наразі активно готується, - розповідає Максим Гаврюшин.

cropp1 scaled | 1
cropp scaled | 2

Крім цього, Lubava змінює оператора сімейного розважального центру. Наприкінці літа у ТРЦ має запрацювати ДРЦ Fly Kids, загальною площею понад 1500 кв. м.

Як відзначає операційний директор Budhouse Group, у ТРЦ спостерігається ажіотажний попит на торговельні площі, тому Lubava намагається шукати різні можливості для розширення.

Постійно отримуємо запити від операторів, як від наявних щодо розширення, так і від тих, що поки не представлені у ТРЦ Lubava. Попит надзвичайно великий, тому використовуємо для збільшення площі навіть таку маленьку можливість, - резюмував він.

Читайте також: Повністю безпечний: у харківському ТРЦ Nikolsky відкрився новий JYSK (фото)

Також, сьогодні, 4 квітня 2025 року, ТРЦ Lubava виповнилося 12 років. За цей час він став головним та найулюбленішим об’єктом серед мешканців міста, нагадав Максим Гаврюшин.

Так, за час роботи торговельний центр відвідали вже майже 58 млн осіб, а на професійній виставці ТРЦ та ритейлу RAU Awards Lubava п'ять разів визнавався “Кращим малим ТРЦ поза містами мільйонниками”.