Автограф Генрі Форда, гітара Metallica, футболка Ліонеля Мессі чи окуляри з фільму “Матриця: Революції”. Де можна все це придбати?
KRILOV - ART OF AUTOGRAPHS, міжнародна компанія, яка спеціалізується на високоякісних колекційних артефактах та автографах. Її засновник, Олександр Крилов, успішно перетворив свої "звʼязки" й пристрасть до збирання на процвітаючий бізнес. У портфоліо представлені не лише автографи видатних особистостей, але й рідкісні історичні предмети, унікальні кінореквізити та спортивні реліквії, кожен з яких несе в собі "особливу" історію. Про особливості колекційного бізнесу читайте в ексклюзивному інтерв’ю УРТЦ з Олександром Криловим.
Як розпочалася історія компанії, і що спонукало вас створити бізнес, зосереджений на продажі автентичнихавтографів та рідкісних артефактів?
Моя історія розпочалася у 2001 році, коли я, за проханням свого друга дитинства Олександра Волкова (прим. редакції: відомий український баскетболіст, гравець НБА), став менеджером нового гравця "Лос-Анджелес Лейкерс" Станіслава Медведенка. З того моменту всі мої знайомі та друзі стали просити мене забезпечувати їх автографами після цікавих матчів.
Одного разу Слава приніс мені кросівки Кобі Брайанта з автографом та сказав, що вони можуть коштувати дуже дорого. Я зацікавився, наскільки "дорого". В інтернеті автографи гравців пропонували за кілька сотеньдоларів, але мій знайомий запропонувавтисячу. "Тому що ти маєш справжні…" ,- прокоментував він. Це приємно здивувало мене і я серйозно задумався про те, щоб почати збирати колекцію.
У вашому портфоліо є широкий спектр ексклюзивних предметів, від історичнихартефактів до спортивних раритетів. Як ви обираєте предмети для вашої колекції?
Я роблю свій вибір на основі власних естетичних уподобань та запитів моїхклієнтів. Крім того, велику роль грає елемент вдачі, коли на аукціоні виставляються рідкісні та унікальні предмети або артефакти.
З якими викликами ви зіштовхнулися при зборі та аутентифікації предметів з автографами (особистими речами) відомих особистостей?
У першу чергу, для того щоб мати в колекції унікальні речі, потрібно постійно моніторити ринок. З другого боку, слід розуміти специфіку системи аутентифікації та експертизи автографів і артефактів. На ринку час від часу з'являється велика кількість контрафактів і підробок.
У Сполучених Штатах ФБР намагається боротися з цим, але все одно потрібно бути завжди на сторожі. З роками я розробив систему, яка дозволяє уникати потрапляння в колекцію неаутентичних автографів, але все одно замовляю незалежну експертизу всіх виробів, які додаються в колекцію.
Які стратегії ви застосовуєте для маркетингу та продажу ваших ексклюзивних предметів?
Ми використовуємо як інтернет-маркетинг, так і офлайн-просування. Ми проводимо власні аукціони та передаємо лоти для численних благодійних заходів по всьому світу. Також організовуємо "тихі" аукціони на вечірках та святкуваннях. За 25 років ми накопичили велику базу клієнтів та партнерів, які рекламують нас и просувають нашу коллекцію.
Які тренди ви зараз спостерігаєте в індустрії колекціонування?
На ринку автографів протягом останніх п'яти років спостерігається новий тренд: знаменитості почали проводити платні сесії з автографами, що значно підвищило ціни на них, але також покращило ситуацію з аутентифікацією та сертифікацією.
Яким чином KRILOV - ART OF AUTOGRAPHS планує розвиватися?
Ми розглядаємо можливості розширення лінійки продуктів та виходу на нові ринки, такі як Європа та Азія. Ми слідкуємо за трендами й новими знаменитостями, шукаємо раритети та артефакти, щоб створювати максимально унікальніпропозиції для наших клієнтів.
Інтерв’ю підготувала Марія Рябініна спеціально для УРТЦ
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації