“Аврора” започаткувала стратегічне партнерство з найбільшою в Україні кіностудією

Мережа мультимаркетів “Аврора” оголосила про масштабну співпрацю з великим медіахолдингом FILM.UA.

Партнерство передбачає не лише втілення унікальних героїв, світів та історій у кіно, серіалах, анімації, а й їхню інтеграцію у повсякденне життя через тематичні ліцензійні товари, що будуть продаватися в "Аврорі", повідомили УРТЦ в пресслужбі ритейлера.

Компанії домовились спільно інвестувати, а також створювати, просувати та монетизувати українські кіновсесвіти, поділяючи витрати й доходи. Таким чином обидва партнери виходять за межі своїх індустрій, додають у компанії.

Першими проєктами в межах співпраці стануть два повнометражні фільми з робочими назвами: "Місія Різдво" та "Потяг Червона Рута" від творців новорічної комедії "Потяг у 31 грудня".

Культура є одним із ключових стовпів нашої національної ідентичності. А свідомий бізнес, у свою чергу, має стати потужним посередником між культурою та суспільством. Тому «Аврора» активно підтримує різноманітні соціальні та культурно-освітні проєкти. І кожен наш покупець є частиною цієї важливої місії, долучаючись до підтримки української культури та збереження національних традицій, — коментує Роман Сівковський, директор з маркетингу мережі мультимаркетів "Аврора".

avrora film ua | 2

Читайте також: “Аврора” запускає власну програму для подяк на радіо

Кожен проєкт передбачає спеціальну ліцензійну програму, в межах якої створюватимуться лінійки товарів, пов’язаних з тими чи іншими національними символами та сенсами, що відображатимуться в кіно. У такий спосіб відбудеться синергія індустрії контенту та ритейлу.