“Аврора” відкрила магазин на Подолі у новому форматі (фото)

Мережа “Аврора” відкрила у столиці перший магазин у новому, флагманському форматі. Урочисте відкриття на Подолі, що відбулося 18 січня, зібрало не лише покупців, а й зіркових гостей, блогерів та стендап-коміків. 

Магазин цього дня працював у благодійному форматі: весь дохід від продажів був направлений на підтримку проєкту “Дронопад” від фонду “Повернись живим”, розповіли УРТЦ в пресслужбі ритейлера.

Повномасштабна війна триває вже майже три роки, треба підтримувати людей, давати їм цей поштовх, цю надію, що ми можемо триматися. Не може бізнес існувати у вакуумі, благодійність – це частина усього нашого життя наразі. Тому у нас і виникла ідея, абсолютно всі 100% виручки за цей день передати до фонду “Повернись живим” – розповідає співзасновник мережі “Аврора” Тарас Панасенко.

avrora vidkryla magazyn na podoli u novomu formati foto 1 scaled | 1

В чому особливість нового магазину?

Новий магазин "Аврора" пропонує своїм клієнтам асортимент товарів більше 6 500 товарних одиниць та торговий зал площею 400 квадратних метрів. 

Для зручності покупців працюють прайсчекери “Аврорчик” власного виробництва, за допомогою яких можна дізнатись вартість товару та додаткову цікаву інформацію. Компанія подбала і про комфорт всіх відвідувачів, облаштувавши інклюзивну вбиральню. Крім того, у магазині є спеціальна дитяча зона, де діти можуть не тільки відпочити, а й взяти участь у цікавих майстер-класах.

avrora vidkryla magazyn na podoli u novomu formati foto 2 scaled | 2

Однією з особливостей нового магазину є зона швидкого перекусу, де можна приготувати каву у кавоавтоматі і підігріти їжу у мікрохвильовці, а також зона перевірки товарів, де кожен покупець самостійно може протестувати будь-який прилад.

avrora vidkryla magazyn na podoli u novomu formati foto 3 scaled | 3

У цьому магазині ми використовуємо нові підходи до оформлення внутрішньої та зовнішньої реклами – обʼємна вивіска зі світловими ефектами на вході, обʼємні літери в середині торгового залу, основний елемент бабл, який стає обʼємним, навігація та комунікація на стінах – зазначає Яна Дворнікова, керівниця відділу архітектурного маркетингу мережі “Аврора”. 

avrora vidkryla magazyn na podoli u novomu formati foto 4 scaled | 4

В день відкриття було зібрано 1 050 000 грн. “Аврора” потроїла цю суму і загалом передала на проєкт Дронопад 3 150 000 грн.

Читайте також: Понад 350 нових магазинів: підсумки 2024 року від мережі “Аврора”

Довідка* Мережа мультимаркетів “Аврора” – українська компанія з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital, яка є лідером на ринку України серед магазинів формату one dollar store. Мережа динамічно розвивається та розширюється як в Україні, так і за кордоном, налічуючи на сьогодні понад 1 600 магазинів на території України та понад 30 магазинів у Румунії.