“Аврора” придивляється до ринку ще однієї країни ЄС – ЗМІ

Українська мережа дискаунтерів “Аврора” може вийти на ринок ще однієї європейської країни. В полі цікавості ритейлера - Польща.

Про це повідомляють спеціалізовані польські портали з посиланням на поінформовані джерела.

Ключове рішення з цього приводу ще не прийнято, але мережа уважно стежить за нашим ринком і не приховує, що її майбутнє пов'язане з розвитком в країнах Євросоюзу, - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що український дискаунтер вже кілька років тримає Польщу в “полі зору”, однак часовий горизонт для можливого дебюту важко визначити, адже він залежить від багатьох факторів.

Інформацію про інтерес “Аврори” до польського ринку ми підтвердили у двох джерелах. У самій компанії не відповіли на наші запитання з цього приводу, але її представники вже дали зрозуміти, що Польща є серед країн, які розглядаються в контексті міжнародної експансії.

*Доповнено. У мережі "Аврора" пізніше зазначили, що не отримували жодних запитів від польських ЗМІ, також ніде не озвучували наміри виходу саме на ринок Польщі.

Підсумки роботи “Аврора”

Раніше в мережі поділилися результатами роботи у 2024 році. Так, впродовж року було відкрито 360 нових магазинів, а близько 100 існуючих - модернізовано та адаптовано до інклюзивних вимог.

Загалом за попередній рік мережа зросла до 1 615 в Україні і 30 магазинів у Румунії.  Було створено 3 000 нових робочих місць, а загалом, кількість співробітників “Аврори” на початок 2025 року складає понад 15 000 людей.

Читайте також: “Аврора” відкрила магазин на Подолі у новому форматі (фото)

“Аврора” сплатила 6,4 млрд грн податків та зборів із загального виторгу за 2024 рік, що складає 38,5 млрд грн. Серед місцевих бюджетів найбільше податків за рік вже традиційно отримав бюджет Полтави — 199,6 млн грн.