АТБ відкриє новий магазин у столичному ТРЦ
Найбільша мережа магазинів АТБ в Україні стане якірним орендарем підземного торгового центру Метроград у самому центрі Києва.
Загальна площа магазину становитиме майже 1400 кв. м, а площа торгового залу – понад 730 кв. м. Брокером під час підписання договору оренди приміщення виступила консалтингова компанія Retail & Development Advisor.
За інформацією прес-служби АТБ, магазин буде реалізований у «чорній» концепції, з впровадженням більшості клієнтських сервісів, які вже були апробовані у мережі. В асортименті буде представлено понад 4000 SKU.
Станом на кінець жовтня 2021 року торговельна мережа АТБ налічувала 1275 магазинів у 334 населених пунктах України. З початку року компанія відкрила 79 нових маркетів, ще 30 поновили роботу після реконструкції. У планах рітейлера до кінця поточного року довести кількість відкритих торгових точок до 120-ти.
За попередніми даними, початок роботи магазину у ТВК Метроград заплановано на грудень 2021 року. Новий АТБ розміститься у колишньому «Кварталі фонтанів» торгового центру. Потрапити до нього можна буде з вулиці Басейної (4 входи) та з боку Центрального кварталу ТЦ. Як розповіла директор RDA Таїсія Литовченко, серед переваг цієї локації – розташування в центральній частині міста, вдала конфігурація приміщення та високий прогнозований трафік.
«ТВК Метроград – це історичне місце з уже сформованим пулом орендарів та високим трафіком. Відкриття продуктового оператора – логічний етап розвитку комплексу. Враховуючи дефіцит підходящих локацій та попит на продуктових операторів, що існує в центрі міста, співпраця мережі АТБ з торговим центром Метроград буде взаємовигідною як з точки зору фінансових результатів, так і з точки зору задоволення потреб клієнтів компаній», – упевнена Таїсія Литовченко.
Як повідомляє генеральний директор Української інноваційно-фінансової компанії (керівниця столичного ТВК Метроград) Ірина Кобзар, третій етап реконцепції, що торкнувся Центрального кварталу та «Кварталу фонтанів», розпочався ще 2020 року.
«Ми провели аналіз запитів наших відвідувачів і побачили гостру необхідність у продуктовому маркеті, після чого вирішили рухатися у напрямку пошуку партнера в цьому сегменті. Підсумком нашої кропіткої роботи стало залучення до ТЦ лідера українського ринку продуктового рітейлу – мережі супермаркетів АТБ», – каже Ірина Кобзар.
Довідка. АТБ-маркет – найбільша мережа магазинів України, заснована у 1993 році. Входить до структури корпорації АТБ – одного з найбільших бізнес-об’єднань України. На підприємствах корпорації працює понад 70 тисяч співробітників.
ТВК Метроград – підземний торговий комплекс, розташований у центрі Києва між станцією метро Площа Льва Толстого та Бессарабським ринком. Один із перших професійних ТЦ у столиці, який розпочав роботу ще у 2001 році. Загальна площа комплексу перевищує 17 000 кв. м, торгова – 10 500 кв. м. Відвідуваність ТЦ коливається близько 40 000-50 000 чоловік на день.