ASOS продає свої бренди Topshop та Topman

Британський онлайн-ритейлер ASOS домовився про продаж своїх брендів Topshop та Topman.

Торгові марки отримає спільне підприємство з холдинговою компанією датського мільярдера Андерса Хольха Поульсена Heartland.

Сума угоди оцінюється в 180 млн. фунтів стерлінгів (237 млн. доларів США), однак офіційно не розголошується.

ASOS очікує отримати близько 118 мільйонів фунтів стерлінгів чистого виторгу, які допоможуть компанії зміцнити свій баланс.

Heartland – власник роздрібної групи модного одягу Bestseller, найбільшого акціонера ASOS, якому дістанеться 75% нової компанії, а підрозділу ASOS — 25%, що залишилися.

Однак ритейлер продовжить продавати бренди Topshop та Topman онлайн — у рамках угоди про виплату роялті за певні права на дизайн та розповсюдження.

Після повідомлення про продаж, а також оптимістичного звіту про результати діяльності групи та план рефінансування заборгованості акції ASOS злетіли на 18% за день.

*Довідка

Останні роки компанія боролася зі збитками та зіткнулася з жорсткою конкуренцією в Європі з боку таких fast fashion компаній, як Shein. Тепер вона проводить трансформацію у рамках нової стратегії.

Читайте також: У США хочуть почати розслідування проти китайських Shein і Temu

У 2021 році ритейлер придбав Topshop у адміністраторів збанкрутілої групи компаній Філіпа Гріна Arcadia - разом з її брендами Topman, Miss Selfridge та HIIT за 265 млн фунтів стерлінгів.

Trade Master